Select the type of procedure
Commercial procurement
21012420
1
Enquiry period
with
23.09.2019 16:50
to 28.09.2019 09:00
to 28.09.2019 09:00
2
Bidding period
with
28.09.2019 09:00
to 07.10.2019 10:00
to 07.10.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
466 666 MDL
Period of clarifications:
23 Sep 2019, 16:50 - 28 Sep 2019, 9:00
Submission of proposals:
28 Sep 2019, 9:00 - 7 Oct 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform listei volumului de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului;
Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar;
b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor;
d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă,
calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate.
în caz de necessitate,
La solicitarea Autorității Contractante,
Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului;
Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar;
b) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
c) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 5 ani din momentul recepţiei lucrărilor;
d) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în valoare de 5 % din suma totală acontractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă,
calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerinţelor înaintate.
în caz de necessitate,
La solicitarea Autorității Contractante,
Operatorii Economici vor prezenta actele solicitate în termen de o zi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Sep 2019, 16:50
Date modified
23 Sep 2019, 17:03
Achizitii.md ID
21012420
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lucrări de reparație și instalarea a pavilioanelor la Gradinita nr. 198
Budget: 466666.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
anunt_de_participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
Operatorii economici să respecte cerințele solicitate de AC
23.09.19 16:50
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK