1
Enquiry period
with 19.09.2019 15:38
to 24.09.2019 16:00
2
Bidding period
with 24.09.2019 16:00
to 03.10.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 833 333 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2019, 15:38 - 24 Sep 2019, 16:00
Submission of proposals: 24 Sep 2019, 16:00 - 3 Oct 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Reparații curente a teritoriului în interiorul cartierelor caselor de locuit prin repararea gropilor ”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154623
Purchase data
Date created
Date modified
19 Sep 2019, 15:38
Estimated value (without VAT)
833 333 MDL
Achizitii.md ID
21012325
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform caietului de sarcini
Contract period
14 Oct 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Reparații curente a teritoriului în interiorul cartierelor caselor de locuit prin repararea gropilor CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Doc_standard_reparatie curenta interiorul cartierelor
Bidding Documents
FDA, formulare, caiet de sarcini, contract-model
19.09.19 15:38
DUAE
Bidding Documents
www.duae.md
19.09.19 15:38
anunt_de_participare - Interiorul cartierelor
tenderNotice
Anunț
19.09.19 15:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC LUXGAZ SRL

Normalized price: 1 025,09 MDL
Status: Winner
Reason: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul proceduri de atribuire, prin decizia grupului de lucru DAC-75/2019 din 07.10.2019 s-a atribuit contractul de achiziție publică agentului economic SRL „LuxGaz”, conform criteriului cel mai mic preț fără TVA (pentru unitate de măsură pe lista întreagă) pentru un lot și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare. Contractul de antrepriză va fi încheiat pentru suma planificată în bugetul local pentru a.2019 - 1 000 000,00 cu TVA, aplicînd criteriul cel mai mic preț fără TVA (pentru unitate de măsură pe lista întreagă) pentru un lot și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 1 069,73 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul evaluării următorului ca preț agent economic.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 1 127,34 MDL
Status: Cancelled
Reason: În vederea evaluării tuturor ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications