1
Enquiry period
with 17.09.2019 10:36
to 28.09.2019 15:07
2
Bidding period
with 28.09.2019 15:07
to 09.10.2019 16:07
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 627 000 MDL
Period of clarifications: 17 Sep 2019, 10:36 - 28 Sep 2019, 15:07
Submission of proposals: 28 Sep 2019, 15:07 - 9 Oct 2019, 16:07

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de proiectare pentru ”Modernizarea str. Nufărul Alb, str. Griviței și str. Dunării din mun. Cahul cu lungimea de 3,2 km, precum și intersecțiilor de tip giratoriu (str. Griviței cu str. Dunării) și podului de pe str. Griviței – str. Nufărul Alb
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
The contact person
Full name
Brînză Snejana
Contact phone
029921949
Purchase data
Date created
17 Sep 2019, 10:36
Date modified
26 Sep 2019, 15:07
Achizitii.md ID
21012218
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae (2).doc
Bidding Documents
DUAE
26.09.19 15:07
piese desenate.pdf piese desenate.pdf
Bidding Documents
desene
26.09.19 15:07
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Bidding Documents
documentația standard
26.09.19 15:07
anunt_de_participare.semnat (1).pdf anunt_de_participare.semnat (1).pdf
Bidding Documents
anunt
26.09.19 15:07
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini
26.09.19 15:07
Date:
17 Sep 2019, 12:36
Question's name:
Studiul de fezabilitate și raportul de expertiză tehnică
Question:
Prin prezenta, se constată că studiul de fezabilitate alăturat nu este publicat în volum integral, și anume lipsesc documentele enumerate în cuprins - „Anexe. B. Piese Desenate” (vezi pag. 6 din SF), potrivit căruia, documentele respective urmau să fie amplasate la pag. 89-111 din SF. Totodată vă reamintim să atașați inclusiv raportul de expertiză tehnică.
Answer (17 Sep 2019, 16:56):
a fost atasat raportul de expertiză
Date:
17 Sep 2019, 12:37
Question's name:
Cheltuieli pentru verificarea și expertizarea DPD
Question:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz?
Answer (17 Sep 2019, 14:19):
Cheltuielile privind verificarea documentației de proiect și a devizelor, vor fi suportate de către autoritatea contractantă
Date:
17 Sep 2019, 15:00
Question's name:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz
Question:
Conform pct. 11 alin. (3) din anunțul de participare - „Termenul limită pentru transmiterea proiectului verificat (de către o instituție de stat – condiție impusă de către finanțator) către Beneficiar constituie 15.01.2020”, în acest sens vă aducem la cunoștință că singura instituție de stat abilitată în domeniu este Î.S. „Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” (în continuare – SSVEPC). De facto, la SSVEPC termenul necesar pentru verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz, este de 30-45 zile, astfel remarcăm faptul că în termenul prevăzut de pct. 11 alin. (2) din anunțul de participare - „2 săptămîni – pentru verificarea proiectului”, nicidecum nu e posibil de încadrat. În contextul dat, Vă solicităm să prelungiți corespunzător termenul.
Answer (17 Sep 2019, 15:27):
Termenul limită pentru prezentarea proiectelor verificate este 15.01.2020. Serviciile de proiectare urmează a fi finanțate din fonduri ale Uniunii Europene. În situația cînd sunt încălcate termenele, conform acordului de finanțare, Primăria municipiului Cahul riscă să rateze finanțarea și nu va putea achita serviciile proiectantului. Condițiile stabilite pentru licitație în anunțul de participare sunt valabile pentru toate persoanele interesate, iar ofertanții, la întocmirea ofertelor trebuie să țină cont de toate aceste aspecte.
Date:
17 Sep 2019, 16:31
Question's name:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz (continuare)
Question:
Verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz obligatoriu de executat la SSVEPC? Pe piață mai există entități care prestează astfel de servicii, însă acestea sunt private.
Answer (17 Sep 2019, 16:43):
Aceasta este cerinta finantatorului
Date:
18 Sep 2019, 13:47
Question's name:
Studiul de fezabilitate (continuare)
Question:
[REITERARE] Prin prezenta, se constată că studiul de fezabilitate alăturat nu este publicat în volum integral, și anume lipsesc documentele enumerate în cuprins - „Anexe. B. Piese Desenate” (vezi pag. 6 din SF), potrivit căruia, documentele respective urmau să fie amplasate la pag. 89-111 din SF. În acest sens, Vă solicităm repetat să le atașați în format electronic la procedura de achiziție publică din speță.
Answer (18 Sep 2019, 15:27):
Autoritatea contractantă tine cont de solicitările DVS și urmează să completeze documentația de atribuire cu documentele lipsă
Date:
19 Sep 2019, 08:23
Question's name:
Date inițiale necesare pentru elaborarea proiectului de execuție
Question:
La momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va fi în măsură de a pune la dispoziție operatorului economic declarat câștigător toate avizele (inclusiv condițiile tehnice) emise de către furnizori pentru strămutarea rețelelor tehnico-edilitare existente, care se află pe teritoriul obiectului supus proiectării.
Answer (24 Sep 2019, 09:20):
da
Date:
21 Sep 2019, 18:23
Question's name:
Denumirea obiectului achiziției
Question:
Peste tot în documentația de atribuire e indicată diferit denumirea obiectului achiziției, astfel întru evitarea unor erori de ordin tehnic, solicităm să ne comunicați în mod exhaustiv cea corectă spre utilizare.
Answer (23 Sep 2019, 15:27):
Servicii de proiectare pentru „Modernizarea str. Nufărul Alb, str.Griviței și str. Dunării din mun. Cahul cu lungimea de 3,2 km, al intersecției de tip giratoriu (str. Griviței cu str. Dunării) și podului de pe str. Griviței - str. Nufărul Alb”.
Date:
23 Sep 2019, 13:07
Question's name:
Criterii de selecție
Question:
În loc de prezentare de „copii ale diplomelor și ordinul de numire în funcție”, cerință prevăzută în pct. 15 subpct. 6 din anunțul de participare, se acceptă „copii ale certificatelor de atestare tehnico-profesională”?
Answer (24 Sep 2019, 09:23):
autoritatea contractantă va accepta toate actele doveditoare ce atestă cunoțtințele specialistului în domeniu
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.