Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
65 833 MDL
Period of clarifications:
5 Sep 2019, 17:41 - 8 Sep 2019, 15:05
Submission of proposals:
8 Sep 2019, 15:05 - 10 Sep 2019, 15:05
Supplier technical support:
(+373) 79999801
conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Sep 2019, 17:41
Date modified
13 Sep 2019, 11:27
Achizitii.md ID
21011912
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
5 Sep 2019, 19:01
Question's name:
Evaluarea ofertelor
Question:
Buna ziua.
Specificati, Va rog, cum vor fi evaluate ofertele: pentru oferta intreaga sau pentru fiecare poziitie in parte?
Answer (6 Sep 2019, 09:19):
Evaluarea ofertelor va fi pe tot Lotul (oferta întreagă).
Date:
7 Sep 2019, 13:42
Question's name:
Evaluarea ofertelor
Question:
Dispartiti va rog lotul pe poziitii, ca in lista sunt mai multe branduri si in RM diferite branduri aduc diferite companii. Multumesc
Answer (7 Sep 2019, 15:05):
Vă mulțumim pentru clarificare, Grupul de Lucru va analiza solicitarea dumnevoastră în vederea evaluării ofertelor pe poziții.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK