Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.08.2019 10:45
to 22.08.2019 11:00
to 22.08.2019 11:00
2
Bidding period
with
22.08.2019 11:00
to 03.09.2019 11:00
to 03.09.2019 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
750 000 MDL
Period of clarifications:
13 Aug 2019, 10:45 - 22 Aug 2019, 11:00
Submission of proposals:
22 Aug 2019, 11:00 - 3 Sep 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de programare şi de consultanţă software
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Aug 2019, 10:19
Date modified
21 Aug 2019, 12:07
Achizitii.md ID
21011084
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Aug 2019, 12:07
Question's name:
Solutia tehnica
Question:
Buna ziua,
va rugam respectuos sa clarificati urmatoarele:
1. Se propune dezvoltarea unui nou SI RSVM sau ajustarea sistemului SI RSVM deja existent?
2. In ce tehnologie a fost dezvoltat SI RSVM existent?
3. Atribuirea codului ISIN
Pentru integrarea cu programul care ofera posibilitatea atribuirii codului ISIN va fi furnizat un API?
4. Programul de atribuire a codului ISIN
Acest program atribuie ambele coduri ISIN ?
- Codul ISIN acordat de CNPF
- Codul ISIN alocat de DCU
5. Suport tehnic post implementare
In caietul de sarcini este solicitat suport tehnic post implementare pentru o perioada de 12 luni, inclusiv mentenanta corectiva, adaptiva si preventiva.
Costul pentru mentenanta va fi unul separat sau valoarea estimata incude si costurile pentru mentenanta?
Answer (22 Aug 2019, 09:00):
1. Se propune dezvoltarea unui nou SI RSVM sau ajustarea sistemului SI RSVM deja existent?
Dezvoltare unui nou sistem.
2. In ce tehnologie a fost dezvoltat SI RSVM existent?
Informație relevantă constituie baza de date. MS SQL Server 2003, majoritatea logicii de business fiind realizată pe baza procedurilor stocate. Pentru partea de prezentare ASP.NET și SQL XML Queries.
3. Atribuirea codului ISIN Pentru integrarea cu programul care ofera posibilitatea atribuirii codului ISIN va fi furnizat un API?
Codul ISIN se generează conform standardului internațional ISO 6166 și va fi parte componentă a sistemului.
4. Programul de atribuire a codului ISIN Acest program atribuie ambele coduri ISIN ? - Codul ISIN acordat de CNPF - Codul ISIN alocat de DCU
Nu, doar cel atribuit de către CNPF (conform ISO 6166), al doilea alocat de către DCU v-a fi preluat de la DCU prin intermediul API-urilor.
5. Suport tehnic post implementare In caietul de sarcini este solicitat suport tehnic post implementare pentru o perioada de 12 luni, inclusiv mentenanta corectiva, adaptiva si preventiva. Costul pentru mentenanta va fi unul separat sau valoarea estimata incude si costurile pentru mentenanta?
CNPF nu va suporta costuri suplimentare. Suma contractuală va acoperi integral și serviciile de mentenanță.
Date:
21 Aug 2019, 17:12
Question's name:
cu referință la noul sitem informațional :
Question:
Care este numărul total de utilizatori care v-or accesa sistemul?
În ce format se află datele actuale ce necesită a fi migrate în noul sistem ?
Sistemul nou, trebuie să comunice cu alte sisteme informaționale (de exemplu prin API)? Dacă da, care sunt acestea?
Answer (22 Aug 2019, 09:22):
1. Care este numărul total de utilizatori care v-or accesa sistemul?
Vă rugăm să consultați caietul de sarcini, Tabelul 3.4, cerința PERF 001.
2. În ce format se află datele actuale ce necesită a fi migrate în noul sistem ?
Baza de date MS SQL Server 2003.
3. Sistemul nou, trebuie să comunice cu alte sisteme informaționale (de exemplu prin API)? Dacă da, care sunt acestea?
Da, pentru detalii vă rugăm să consultați caietul de sarcini. Acesta cuprinde exhaustiv informația solicitată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK