Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
417 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jul 2019, 15:22 - 31 Jul 2019, 8:20
Submission of proposals:
31 Jul 2019, 8:20 - 3 Aug 2019, 8:20
Supplier technical support:
(+373) 79999801
procurarea betonului
Information about the cancellation
The reason of cancellation
1
Date of cancellation
9 Dec 2019, 8:37
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6813, MOLDOVA, Ialoveni, s.Costeşti (r-l Ialoveni), Stefan cel Mare 115
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jul 2019, 15:22
Date modified
9 Dec 2019, 8:37
Achizitii.md ID
21010249
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
25 Jul 2019, 13:35
Question's name:
Documente solicitate
Question:
Va rugam sa atasati un formular tipizat F 3.3 Informatie generala despre ofertant
Answer (26 Jul 2019, 08:51):
Formular informativ despre ofertant (F3.3)
[Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia.]
Data: “___” _____________________ 20__
Licitaţia Nr.: _________________________ Pagina _____ din ____
A. Ofertanți individuali
1. Informaţii generale
1.1. Numele juridic al ofertantului
1.2. Adresa juridică a ofertantului în ţara înregistrării
1.3. Statutul juridic al ofertantului
• Proprietate
• Formă de organizare juridică
• Altele
1.4. Anul înregistrării ofertantului
1.5. Statutul de afaceri al ofertantului
• Agent local/Distribuitor al producătorului străin
• Intermediar
• Companie de antrepozit
• Altele
1.6. Informaţia despre reprezentantul autorizat al ofertantului
• Numele
• Locul de muncă şi funcţia
• Adresa
• Telefon / Fax
• E-mail
1.7. Numărul de înregistrare pentru TVA
1.8. Numărul de identitate al ofertantului pentru impozitul pe venit (pentru ofertanţii străini)
2. Informații de calificare
2.1. Numărul de ani de experienţă generală a ofertantului în livrări de bunuri şi servicii
2.2. Numărul de ani de experienţă specifică a ofertantului în livrarea/prestarea bunurilor şi/sau serviciilor similare [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]
2.3. Valoarea monetară a livrărilor de bunuri/prestarea serviciilor similare [indicaţi valoarea sau “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]
2.4. Disponibilitate de resurse financiare (bani lichizi sau capital circulant, sau de resurse creditare, extras din cont bancar etc.). Enumeraţi şi anexaţi copiile documentelor justificative [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]
2.5. Detalii privind capacitatea de producere / echipamente disponibile [indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]
3. Informații financiare
3.1. Rapoarte financiare sau extrase din bilanţul financiar, sau declaraţii de profit / pierderi, sau rapoartele auditorilor pentru ultimul an de activitate. Enumeraţi mai jos şi anexaţi copii:
________[indicaţi “Nu se aplică”, dacă această informaţie nu se cere]__
3.2. Denumirea, adresa, numerele de telefon, telex şi fax ale băncilor care pot oferi caracteristici despre ofertant în cazul contactării de către autoritatea contractantă:
Denumirea: _____________________________________________
Adresa: ________________________________________________
Telefon: ________________________________________________
Fax: ________________________________________________
3.3. Informaţie privind litigiile în care ofertantul este sau a fost implicat:
a) Orice proces pe parcursul ultimilor 3 ani:
Cauza litigiului Rezultatul sau sentinţa şi suma implicată
b) Procese curente, pe parcursul anului fiscal curent:
Cauza litigiului Situaţia curentă a procesului
Notă: Alte cerinţe şi detalii pot fi adăugate de către autoritatea contractantă, după caz
B. Partenerii individuali ai Asociaţiei
4.1. Fiecare partener al Asociației va depune toată informaţia solicitată în formularul de mai sus, în compartimentele 1-3.
4.1. Anexaţi procura/împuternicirea pentru fiecare semnatar autorizat al ofertei în numele Asociației.
4.1. Anexaţi acordul semnat între toţi partenerii ai Asociației (care va purta caracter obligatoriu în mod juridic pentru toţi partenerii).
Notă: Alte cerinţe şi detalii pot fi adăugate de către autoritatea contractantă, după caz
Date:
27 Jul 2019, 02:22
Question's name:
Termenul de depunere
Question:
De ce sa schimbat termenul limita pentru depunerea ofertelor?
Answer (29 Jul 2019, 08:20):
Nu am schimbat nimic.
procurarea betonului M-300 prundis concasat
Date:
29 Jul 2019, 12:15
Question's name:
cantitatea
Question:
Rugam sa verificati si sa specificati corect cantitea necesara, in anunt scrie 425 m3 , iar documentatia standard 522 m3. Multumim.
Answer (30 Jul 2019, 09:38):
cerem scuze - 425 m3.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK