Public procurement
21010209
Obiectul achizițieiServicii de mentenanță pentru Gamma Camera SPIRIT DH-V
1
Enquiry period
with 23.07.2019 18:49
to 02.08.2019 13:00
to 02.08.2019 13:00
2
Bidding period
with 02.08.2019 13:00
to 13.08.2019 13:00
to 13.08.2019 13:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
150 000 MDL
Period of clarifications:
23 Jul 2019, 18:49 - 2 Aug 2019, 13:00
Submission of proposals:
2 Aug 2019, 13:00 - 13 Aug 2019, 13:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
23 Jul 2019, 18:49
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21010209
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Contract period
23 Aug 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
CPV: 50400000-9 - Repair and maintenance services of medical and precision equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunt de participare servicii Metenanta Gama camera
Technical Specifications
obligatoriu
23.07.19 18:49
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Ancotec-Sistem
Normalized price:
149 900 MDL
Status:
Winner
Coresapunderea ofertelor
06.09.19 10:28
Reason: Coresapunderea ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
oferta financiara mente.semnat.pdf
oferta financiara mente.semnat.pdf
ID: 2d27a541-584d-4206-b3b1-0262e6082eaf
Financial proposal
Date of download:
9.08.19 18:25
Opening date:
13.08.19 13:00
Qualification documents
Date of download:
9.08.19 18:29
Opening date:
13.08.19 13:00
training certificate.semnat.pdf
training certificate.semnat.pdf
ID: 7a9dfddf-ce92-41de-82e5-a50e753ba834
Qualification documents
Date of download:
9.08.19 18:40
Opening date:
13.08.19 13:00
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
ID: b7ff19b0-445c-418f-a622-d5fe1b55609f
Qualification documents
Date of download:
9.08.19 18:26
Opening date:
13.08.19 13:00
Qualification documents
Date of download:
9.08.19 18:25
Opening date:
13.08.19 13:00
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: d4588fd5-495b-4f11-8035-9dad57fc19e2
Qualification documents
Date of download:
9.08.19 18:26
Opening date:
13.08.19 13:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK