1
Enquiry period
with 23.07.2019 12:43
to 28.07.2019 00:00
2
Bidding period
with 28.07.2019 00:00
to 31.07.2019 00:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 600 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2019, 12:43 - 28 Jul 2019, 0:00
Submission of proposals: 28 Jul 2019, 0:00 - 31 Jul 2019, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația fațadelor IMSP Dispensarul Municipal Dermato-venerologic Chișinău, str.Columna,47
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna,47
Web site
---
The contact person
Full name
Adescenco Irina
Contact phone
060980484
Purchase data
Date created
23 Jul 2019, 12:43
Date modified
23 Jul 2019, 15:58
Achizitii.md ID
21010183
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare lucrari-dmdv.pdf anunt de participare lucrari-dmdv.pdf
Bidding Documents
Reparația fațadelor IMSP Dispensarul Municipal Dermato-venerologhic Chișinău
23.07.19 12:43
Date:
23 Jul 2019, 15:58
Question's name:
La capitolul 7.3.c) FDA - "Garantia de buna executie"
Question:
- Autoritatea contractantă acceptă "Garantia de buna executie" sub formă de retineri succesive din facturile partiale de plată in mărime de 5% până la acumularea sumei de 5% din valoarea contractului.-????
Answer (24 Jul 2019, 12:41):
Suma garanției de bună execuție a contractului va fi transferată pe contul autorității contractante în mărime de 5% din suma contractului fără TVA la semnarea contractului
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".