Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.07.2019 15:13
to 26.07.2019 16:00
to 26.07.2019 16:00
2
Bidding period
with
26.07.2019 16:00
to 31.07.2019 09:00
to 31.07.2019 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
626 701 MDL
Period of clarifications:
18 Jul 2019, 15:13 - 26 Jul 2019, 16:00
Submission of proposals:
26 Jul 2019, 16:00 - 31 Jul 2019, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparații capitale a sălii sportive
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str. Elena Sirbu, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jul 2019, 15:13
Date modified
24 Jul 2019, 16:39
Achizitii.md ID
21010093
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
24 Jul 2019, 16:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In punctul 25 este schimbat lucrarile din care nu corespund codului dat, la aceste lucrari nu se ajung unele anumite resurse pentru prelucrarea lemnului. Introduceti va rog frumos codul corespunzator lucrarilor cerute de Dvs.
Answer (25 Jul 2019, 16:53):
La punctul 25 a fost întrebuințat codul CG42B, ca fiind aplicabil pntru asemenea lucrări. În oferta D-stră veți include în preț toate lucrările cerute în descrierea lucrărilor conform caietului de sarcini, precum umeditatea nu mai mare de 10% (uscate), tratate ignifug și antiseptic, respectând secțiunile grinzilor și scândurilor de rășinoase, asigurată suprafața perfec plană (șlefuită).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK