Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jul 2019, 11:59 - 29 Jul 2019, 12:00
Submission of proposals: 29 Jul 2019, 12:00 - 14 Aug 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament informatic

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Licitatia se suspenda pentru ajustarea specificatiei tehnice.
Date of cancellation
13 Aug 2019, 18:14
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 60
Web site
---
The contact person
Full name
Chiperi Larisa
Contact phone
078400242
Purchase data
Date created
10 Jul 2019, 11:59
Date modified
13 Aug 2019, 18:14
Achizitii.md ID
21009806
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Echipament informatic
Budget: 1500000.0 MDL
Cancelled
Date:
10 Jul 2019, 15:26
Question's name:
Intrebare la pozitia 4
Question:
La pozitia 4 laptopul trebuie sa fie obligatoriu cu HDD min 1 TB sau se poate de propus model cu 256 GB SSD
Answer (11 Jul 2019, 12:18):
Privitor la pozitia 4 din specificatia tehnica solicitam strict livrarea dupa modelul propus conform anuntului de participare.
Date:
11 Jul 2019, 11:56
Question's name:
Intrebare tabla interactiva
Question:
Va rugam sa specificati marimile exacte a tablei interactive solicitate: - suprafata activa a tablei solicitate in inci si cm(diagonala) - rezolutie suprafetei active (mai precis) - specificatia fizica a tablei interactive
Answer (11 Jul 2019, 12:21):
Specificatiile fizice ale tablei interactive:Dimensiunile 160,5 cm W x 127,2 cm H x 12,8 cm H 195.6 cm (77*) diagonala
Date:
19 Jul 2019, 15:21
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
Buna ziua Care este termenul de livrare si montare a produselor, in pachetul de documente este indicat termenul 28.08.2019.
Answer (22 Jul 2019, 09:16):
Din motivul contestatiei documentatiei de atribuire valabilitatea ofertelor sa prelunjit, concomitent si termenul de livrare va fi 28 septembrie 2019
Echipament informatic
Date:
29 Jul 2019, 10:24
Question's name:
Impartirea Loturilor
Question:
Buna ziua, in mod normal intr-o licitatie cu un sortiment de produse mai mare si cu coduri CPV diferite se practica impartirea loturilor. Produsele ca table interactive de ex destul de specifice si comercializate de putine companii. Prin comasarea tuturor pozitiilor intr-un lot, se limiteaza concurenta si exista riscul de cheltuire ineficienta a banului public. Va rugam sa impartiti in loturi diferite - tablete, imprimante, laptopuri, mai ales ca este o achizitie mai mare. In acest caz veti beneficia de o competitie corecta si veti cumpara la cele mai bune preturi. Multumesc.
Answer (29 Jul 2019, 11:56):
Divizarea nu se face,va ramine la un sngur lot.Va invitam sa participati la licitatie
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.