1
Enquiry period
with 03.10.2019 15:03
to 23.10.2019 13:16
2
Bidding period
with 23.10.2019 13:16
to 30.10.2019 12:16
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 080 918 MDL
Period of clarifications: 3 Oct 2019, 15:03 - 23 Oct 2019, 13:16
Submission of proposals: 23 Oct 2019, 13:16 - 30 Oct 2019, 12:16

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația acoperișului a gimnaziului d

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6410, MOLDOVA, Orhei, s.Berezlogi, r.Orhei s.Berezlogi
Web site
---
The contact person
Full name
Boldisor Ludmila
Contact phone
060063855
Purchase data
Date created
3 Oct 2019, 15:03
Date modified
7 Oct 2019, 12:54
Achizitii.md ID
21009770
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
4.pdf 4.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
duae (2).doc
Bidding Documents
3.10.19 15:03
7-8.pdf 7-8.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
documentatia_standard_lucrari (3) (3).docx
Bidding Documents
3.10.19 15:03
3-1.pdf 3-1.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
5.pdf 5.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
2.pdf 2.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
anunt_de_participare (1) (6).docx
tenderNotice
3.10.19 15:03
6.pdf 6.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
3-2.pdf 3-2.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
9.pdf 9.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
1.pdf 1.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
3-3.pdf 3-3.pdf
Bidding Documents
3.10.19 15:03
Date:
7 Oct 2019, 12:54
Question's name:
Documentatia Standard
Question:
Buna ziua, completati Va rog Capitolul II " Fisa de date a achizitiei (FDA) ", ca sa nu apara neclaritati!!!
Answer (15 Oct 2019, 12:01):
Achizitii.md ID 21009770 MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1570095499258
Date:
7 Oct 2019, 19:26
Question's name:
Repetat sau alt concurs
Question:
https://achizitii.md/ro/public/tender/21009771/lot/11377437/
Answer (11 Oct 2019, 13:04):
alt concurs
Date:
15 Oct 2019, 15:42
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua. In urma analizei proiectului publicat, a aparut o intrebare: Sipcile pentru asteriala in desenul tehnic sunt indicate cu marimile 50x50 mm (pag.8) si contrasipcile cu marimile 25x100 mm (pag.6), iar in tabelele cu caracteristicile materialelor (pag.9), sint indicate urmatoarele dimensiuni: sipci - 25x35 mm, respectiv contrasipci - 25x50 mm si 25x35 mm. Care valori sint corecte? Si scrieti va rog, citi m3 de lemn se utilizeaza la asteriala, adica citi m3 de lemn includem la pozitia nr.9 din caietul de sarcini, deoarece datele din proiect sunt diferite si proiectul nu ne ofera o claritate!!! Acest aspect este foarte important, pentru a nu fi depuse contestatii. Va multumesc anticipat.
Answer (21 Oct 2019, 13:16):
1.In tabela este o greseala tehnica. 2.In piese desenate e corect 50mmx50mm si 25mmx100mm 3.Volum de metru cub pentru categoria data este indicat in deviz(volum total lemn, calculat conform normelor si raportat cu volumele din proiect)
Date:
22 Oct 2019, 14:37
Question's name:
Caiet de sarcini/Proiect
Question:
Buna ziua. D-voastra foarte evaziv raspundeti la intrebarea privind citi m3 sint necesari pentru astereala. Va rog frumos, indicati citi m3 de scinduri de rasinoase trebuie sa includem la pozitia nr.9 din caietul de sarcini (cifra exacta, puteti lua din Formularul nr.3), pentru ca toti participantii sa indice acceasi cantitate, deoarece ca si la primul concurs nu dati un raspuns exact, cu atit mai mult ca si in proiect sunt greseli. Pentru a evita experienta unei noi contestatii, repetat va rugam sa indicati cifra exacta. Va multumim anticipat.
Answer (23 Oct 2019, 13:14):
Coeficient 0,011. metri cubi=24,09
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.