Public procurement
21009709
Obiectul achizitiei (repetat) Lucrări de amenajare a terenurilor universale de sport
1
Enquiry period
with 05.07.2019 16:47
to 15.07.2019 12:00
to 15.07.2019 12:00
2
Bidding period
with 15.07.2019 12:00
to 22.07.2019 10:00
to 22.07.2019 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
4 000 000 MDL
Period of clarifications:
5 Jul 2019, 16:47 - 15 Jul 2019, 12:00
Submission of proposals:
15 Jul 2019, 12:00 - 22 Jul 2019, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
(repetat) Lucrări de amenajare a terenurilor universale de sport - str.Conev (în zona gimnaziului nr.14), bul. Larisa,5, str.Krîlov, 11 și str.Calea Ieșilor, 27 E
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
8 Jul 2019, 8:54
Estimated value (without VAT)
4 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21009709
MTender ID
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform caietului de sarcini
Contract period
29 Jul 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
(repetat) Lucrări de amenajare a terenurilor universale de sport
CPV: 45100000-8 - Site preparation work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Doc_standard_teren de sport
Bidding Documents
FDA, formulare, contract, volume de lucrări
5.07.19 16:47
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
SC Foremcons SRL
Normalized price:
3 922 764,19 MDL
Status:
Winner
În urma examinării,comparării și evaluării ofertei depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-52/2019 din 23.07.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică, agentului economic SC "Foremcons" SRL potrivit clasamentului și criteriului ”cel mai scăzut preț” și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
23.07.19 16:20
Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertei depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-52/2019 din 23.07.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică, agentului economic SC "Foremcons" SRL potrivit clasamentului și criteriului ”cel mai scăzut preț” și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Qualification documents
Date of download:
19.07.19 19:05
Opening date:
22.07.19 10:00
formulare_compressed (1).signed.pdf
formulare_compressed (1).signed.pdf
ID: 7a8dd057-8a75-4728-8d52-c55ba6049b47
Financial proposal
Date of download:
19.07.19 19:06
Opening date:
22.07.19 10:00
Qualification documents
Date of download:
19.07.19 19:05
Opening date:
22.07.19 10:00
acte insotitoare_compressed (4).signed.pdf
acte insotitoare_compressed (4).signed.pdf
ID: b960982f-b37d-4007-bfc3-2f6edfb7f5d8
Qualification documents
Date of download:
19.07.19 19:06
Opening date:
22.07.19 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK