Public procurement
21009706
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
1
Enquiry period
with 05.07.2019 16:03
to 25.07.2019 07:52
to 25.07.2019 07:52
2
Bidding period
with 25.07.2019 07:52
to 28.07.2019 07:52
to 28.07.2019 07:52
3
Auction
with 29.07.2019 15:00
to 29.07.2019 15:09
to 29.07.2019 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
650 000 MDL
Period of clarifications:
5 Jul 2019, 16:03 - 25 Jul 2019, 7:52
Submission of proposals:
25 Jul 2019, 7:52 - 28 Jul 2019, 7:52
Auction start date:
29 Jul 2019, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Jul 2019, 15:43
Date modified
13 Jul 2019, 12:08
Estimated value (without VAT)
650 000 MDL
The minimum downward of the price
6 500 MDL
Achizitii.md ID
21009706
MTender ID
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2048, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Grenoble 147
Contract period
1 Aug 2019 08:00 - 30 Sep 2019 08:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Kilogram pe metru cub
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
scmf doc standard ascensor.pdf
scmf doc standard ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf doc standard ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf duae ascensor.pdf
scmf duae ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf duae ascensor.pdf
5.07.19 16:03
scmf anunt achiz ascensor.pdf
scmf anunt achiz ascensor.pdf
Bidding Documents
scmf anunt achiz ascensor.pdf
5.07.19 16:03
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
LIFTMONTAJ
Normalized price:
624 000 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
formularul ofertei f3.1.semnat.pdf
formularul ofertei f3.1.semnat.pdf
ID: 34db5ada-e91f-47d6-b89b-cde3914b0c84
Financial proposal
Date of download:
26.07.19 16:19
Opening date:
29.07.19 15:10
specificatii de pret .semnat.pdf
specificatii de pret .semnat.pdf
ID: 56d5e3e5-1404-4e1e-8130-7c11885d037f
Qualification documents
Date of download:
26.07.19 16:19
Opening date:
29.07.19 15:10
garantia pentru oferta.semnat.pdf
garantia pentru oferta.semnat.pdf
ID: 6bbf9969-fa31-47de-b0c0-a58405e96398
Qualification documents
Date of download:
26.07.19 16:19
Opening date:
29.07.19 15:10
Qualification documents
Date of download:
26.07.19 16:19
Opening date:
29.07.19 15:10
specificatia tehnica .semnat.pdf
specificatia tehnica .semnat.pdf
ID: f731ef85-679a-40ed-b910-67297b98e343
Qualification documents
Date of download:
26.07.19 16:19
Opening date:
29.07.19 15:10
2
Participant(s) name(s):
ÎMS Liftservice
Normalized price:
625 785,29 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
duae.ftiziopneumologie.semnat.pdf
duae.ftiziopneumologie.semnat.pdf
ID: 85880dd1-4f86-4259-9a04-46cc117066d5
Eligibility documents
Date of download:
26.07.19 09:56
Opening date:
29.07.19 15:10
The history of the auction
View auction
achiziționarea unui ascensor nou pentru pasageri bolnavi
Date:
13 Jul 2019, 12:08
Question's name:
Clarificari
Question:
În vederea asigurării respectării art.7 lit.c), h) și k), a art.15 alin.1 lit.e) și art.15 alin.2 lit.a) și b) din Legea
Nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice (cu modificările ulterioare), a pct.21 din Hotărârea
Guvernului Nr.667 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de
lucru pentru achiziții (cu modificările ulterioare), în temeiul art.35 din Legea Nr.131 din 03.07.2015,
solicităm să examinați oportunitatea ajustării la normalitate a următoarelor criterii de eligibilitate:
1. Termenul de livrare și instalare: 40 de zile din momentul semnării contractului;
2. Probarea experienței similare prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere deschidere automată.
Criteriile subminează larga participare a operatorilor economici specializați și pot fi interpretați ca
favorizare a unui producător, în contradicție cu prevederile art.37 din Legea Nr.131/2015 și alte
prevederi legale.
Termenul minim de livrare și instalare a unui ascensor ar constitui 60 de zile (a se vedea Clarificarea Dvs
la licitația publică electronică din 13 iunie curent: https://achizitii.md/ro/public/tender/21008635/).
Solicitarea de probare a experienței prin prezentarea unui contract similar, cu acordarea priorității
ascensorului spitalicesc cu uși de trecere, de asemenea, reduce posibilitatea participării operatorilor
economici la unul singur.
De asemenea, reieșind din profilul instituției (instituție medico-sanitară publică) și destinația
ascensorului (”ascensor nou pentru pacienți bolnavi”), pentru a spori eficiența utilizării banilor publici,
recomandăm revizuirea dotărilor ascensorului cu podea din marmoră artificială și oglindă. Or, gradul de
rezistență la prelucrări cu substanțe biodistructive a suprafețelor din marmoră artificială nu este mai
sporit decât al linoleumului special.
Answer (18 Jul 2019, 17:25):
La solicitarea clarificărilor, vă informăm, că termenul de livrare și instalare 40 zile din momentul semnării contractului este un termen rezonabil, raportat la obiectul achiziției. Trimiterea la o procedură precedentă nu este relevantă avînd în vedere faptul, că obiectul achiziției este diferit. În prezenta procedură obiectul achiziției este procurarea și punerea in funcțiune a unui ascensor, dar nu a 2 unități ca și în cazul procedurii precedente care a fost anulată.Totodată, vă informăm, că probarea experienței similare este un criteriu de selectare a potențialului ofertant întrodus prin prisma pct..14 a Documentației standard alăturate. Specificația tehnică a obiectului achiziției nicidecum nu determină o marcă, model, anume care să reducă posibilitatea participării operatorilor economici
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK