1
Enquiry period
with 25.06.2019 21:30
to 01.07.2019 10:00
2
Bidding period
with 01.07.2019 10:00
to 04.07.2019 10:00
3
Auction
with 05.07.2019 09:00
to 05.07.2019 15:47
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 398 232 MDL
Period of clarifications: 25 Jun 2019, 21:30 - 1 Jul 2019, 10:00
Submission of proposals: 1 Jul 2019, 10:00 - 4 Jul 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru semestrul II al anului 2019 pentru Instituția de educație timpurie nr. 203 din satul Ghidighici, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Full name
Spinu Mariana
Contact phone
022710604
Purchase data
Date created
25 Jun 2019, 21:30
Date modified
26 Jun 2019, 12:24
Achizitii.md ID
21009373
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Mere
Budget: 4480.0 MDL
Active
Fileu de găină
Budget: 19200.0 MDL
Active
Drojdie proaspătă
Budget: 364.0 MDL
Active
Portocale
Budget: 6000.0 MDL
Active
Sfeclă roșie
Budget: 1200.0 MDL
Active
Carne de vițel
Budget: 14720.0 MDL
Active
Produse de panificație
Budget: 57600.0 MDL
Active
Ardei
Budget: 6400.0 MDL
Active
Fructe uscate
Budget: 4200.0 MDL
Active
Paste făinoase
Budget: 3200.0 MDL
Active
Suc de fructe
Budget: 6720.0 MDL
Active
Ceai
Budget: 520.0 MDL
Active
Dovlecel
Budget: 1600.0 MDL
Active
Banane
Budget: 8000.0 MDL
Active
Ouă de găină dietetice
Budget: 9600.0 MDL
Active
Castraveți
Budget: 4800.0 MDL
Active
Mazăre uscată
Budget: 960.0 MDL
Active
Pulpă de curcan
Budget: 28000.0 MDL
Active
Lămîie
Budget: 1400.0 MDL
Active
Ceapă
Budget: 4000.0 MDL
Active
Roșii
Budget: 8000.0 MDL
Active
Cartofi
Budget: 14400.0 MDL
Active
Zahăr
Budget: 9600.0 MDL
Active
Stafide
Budget: 1200.0 MDL
Active
Produse lactate
Budget: 102252.0 MDL
Active
Magiun
Budget: 1104.0 MDL
Active
Piersici
Budget: 1600.0 MDL
Active
Varză
Budget: 5600.0 MDL
Active
Cacao
Budget: 312.0 MDL
Active
Conopidă
Budget: 12000.0 MDL
Active
Mazăre verde conservată
Budget: 1200.0 MDL
Active
Țelină rădăcină
Budget: 3200.0 MDL
Active
Caise
Budget: 1600.0 MDL
Active
Sare iodată
Budget: 400.0 MDL
Active
Fasole conservată
Budget: 3240.0 MDL
Active
Pătrunjel rădăcină
Budget: 4320.0 MDL
Active
Pește Hec
Budget: 15120.0 MDL
Active
Morcov
Budget: 4000.0 MDL
Active
Brocoli
Budget: 6600.0 MDL
Active
Date:
26 Jun 2019, 12:24
Question's name:
Documentația Standard
Question:
Vă rugăm anexați Documentația Standard!
Answer (27 Jun 2019, 13:25):
Bună ziua. Tipul procedurii de achiziție este cererea ofertelor de prețuri, respectiv documentația de atribuire a fost elaborată în conformitate cu capitolul III din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, totodată fiind atașate și tipurile de formulare ce urmează a fi prezentate. Pentru accesarea Documentației Standard, aceasta este disponibilă pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, rubrica Modele de documente.
Date:
27 Jun 2019, 14:52
Question's name:
Documentația Standard
Question:
Anexați conform Lege 131/15.
Answer (28 Jun 2019, 08:49):
Legea nr. 131/15 privind achizițiile publice prevede cerințele față de publicitatea și transparența procedurii de achiziție la capitolul V. Totodată, art. 55 alin. (7) al Legii privind achizițiile publice prevede expres că modul de realizare a achiziţiei publice prin cererea ofertelor de preţuri este stabilit în regulamentul aprobat de Guvern, la caz fiind vorba de Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018. Cerința de a anexa Documentația Standard aprobată de Ministerul Finanțelor este prevăzută în cazul licitațiilor deschise - a se vedea art. 47-48 din Legea 131/15, aceasta fiind obligatorie. La caz precizăm că procedura în cauză este o cerere a ofertelor de prețuri. Condițiile de calificare, lista produselor, cerințele tehnice, termenii de livrare, termenul-limită de prezentare a ofertelor fiind specificate în Anunțul de participare. De asemenea, formularele ce urmează a fi prezentate de către ofertant au fost atașate la procedură, acestea fiind preluate din documentația de standard. Totodată, în cazul în care aveți neclarități nemijlocit față de o anumită condiție de calificare sau față de specifcația tehnică, nu ezitați să o formulați.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.