1
Enquiry period
with 04.07.2019 15:12
to 18.07.2019 14:47
2
Bidding period
with 18.07.2019 14:47
to 31.07.2019 14:47
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 300 000 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2019, 15:12 - 18 Jul 2019, 14:47
Submission of proposals: 18 Jul 2019, 14:47 - 31 Jul 2019, 14:47
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Full name
Prozorovschi Adrian
Contact phone
078800641
Purchase data
Date created
18 Jun 2019, 11:47
Date modified
12 Jul 2019, 11:44
Estimated value (without VAT)
2 300 000 MDL
Achizitii.md ID
21009167
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Contract period
31 Jul 2019 14:45 - 30 Oct 2019 14:45
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019 CPV: 79900000-3 - Miscellaneous business and business-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare znv 2019.pdf anunt de participare znv 2019.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.
4.07.19 15:12
Lot documents
specificatia de pret f4.2.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică. NOTA! Operatorul economic, va completa integral toate cîmpurile ( de ex: pret unitar, pret total , cu/fara TVA, pret TOTAL per toate poziții solicitate etc.), urmărind corectitudinea aritmetică de completare (sumele repartizate pe poziții trebuie în sumă să corespunda atît pe verticală cît și pe orizontală).
4.07.19 15:12
DUAE.doc
Obligatoriu se va completa INTEGRAL,cu aplicarea SEMNĂTURII ELECTRONICE (semnatura si stampila intreprinderii), și ulterior urcat pe platforma electronică. Nota! 1- În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT). 2- Se vor completa toate capitolele, în mod corespunzător, din prezentul document.
4.07.19 15:12
specificatia tehnica f 4.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică.
4.07.19 15:12
rechizite bancare bank detalies.docx
rechizite bancare ale autorității contractante.
4.07.19 15:12
documentatia standard servicii .docx
Instrucțiunea de participare pentru operatori economici în cadrul procedurilor de achiziție publică.
4.07.19 15:12
formularul ofertei f 3.1.docx
Se va completa integral și semna electronic. Ulterior se va urca pe platforma electronică.
4.07.19 15:12
Anunt de participare znv 2019.pdf
Anunt de participare. Descrierea caietului de sarcini și cerințelor tehnice solicitate de către autoritatea contractantă. Nota! Operatorul economic, va întruni/prezenta, inclusiv și cerințele specificate în pct. 35 din prezentul document.
4.07.19 15:12

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.C. "Media Show Grup" SRL

Normalized price: 2 099 870 MDL
Status: Winner
Reason: Întrunirea cerințelor tehnice și de preț solicitate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:44
Question's name:
1.1.2 - PA minim 50 KW
Question:
PA minim 50 KW – pentru fiecare scenă, sau pentru ambele scene?
Answer (16 Jul 2019, 13:07):
Buna ziua, Raspuns: 1-PA minim 50 kw pentru scena principală. A doua scenă este un podium. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:49
Question's name:
1.1.2 - Nota. Anul de fabricație al echipamentului minim din 2012
Question:
Dacă echipamentul oferit de Compania noastră, pentru eveniment cu nivel atât de înalt, va fi mult mai calitativ decât echipamentul tehnic propus în alte oferte, dar anul de producție va fi mai mic de 2012, propunerea nu va fi luată în considerare?
Answer (16 Jul 2019, 13:10):
Buna ziua, Răspuns: 1-Criteriu principal este calitatea. A fost menționat anul producerii ca echipamentul să nu fie uzat sau vechi. A fost indicat anul de producere ca criteriu calificator la echipament. Echipamentul este cerință secundară și vom evalua în comparație cu alți participanți. Dacă operatorul economic va demonstra că echipamentul este mai performant în raport cu ceilalți participanți, acesta nu va fi discalificat. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:52
Question's name:
1.1.3 - Backline
Question:
Backline - pentru ambele scene, sau pentru o scenă?
Answer (16 Jul 2019, 13:40):
Buna ziua, Răspuns: 1) Pentru o scenă și un podium. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:54
Question's name:
1.1.3 - Backline Termenul de închiriere
Question:
Termenul de închiriere 05.10.2018 – 07.10.2019 - Termenul de închiriere – este greșit
Answer (12 Jul 2019, 14:34):
Buna ziua, Concretizare: Termenul de inchiriere : 05.10.2019-07.10.2019. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:56
Question's name:
1.1.5 - Moving LED head
Question:
Moving LED head – minim un Set - cantitatea ? Propunerea va fi luată în considerare dacă facem mici corecții în lista de echipamente tehnice, ceea ce va fi mai bun în opinia noastră profesională, pentru a obține un rezultat mai calitativ și performanță mai spectaculoasă?
Answer (16 Jul 2019, 14:00):
Buna ziua, Răspuns: 1) Propunerea va fi luata în considerare daca operatorul economic, va întruni cerințele tehnice solicitate în anunțul de participare. NOTA! Totodată, menționăm, că oricare ofertant (operator economic) trebuie să întrunească criteriile de eligibilitate și de calificare, care sunt stipulate în Anunțul de participare. (inclusiv pct.15 și pct.35). Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:57
Question's name:
1.1.5 - Nota
Question:
Dacă echipamentul tehnic oferit de Compania noastră, pentru ,,Ziua Națională a Vinului” 2019, este mult mai calitativ, dar anul de producție este mai mic de 2015, propunerea nu va fi luată în considerare?
Answer (16 Jul 2019, 14:11):
Buna ziua, Răspuns: 1) Operatorul economic este obligat să întrunească cerințele tehnice minime, solicitate în caietul de sarcini. Totodată, echipamentul tehnic va fi evaluat în comparație cu celelalte oferte (participanți). Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 11:58
Question's name:
1.1.6 - Serviciu de închiriere, montare/demontare a gardurilor.
Question:
Termenul de închiriere: 04.10.2018 – 07.10.2018 - Termenul de închiriere – este greșit
Answer (12 Jul 2019, 14:35):
Buna ziua, Concretizare: Termenul de inchiriere 04.10.2019-07.10.2019. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:01
Question's name:
1.1.7 - Servicii de închiriere, montare/demontare a conexiunii la rețeaua electrică.
Question:
1) Minim 60 de surse destinate pentru scenă - pentru ce surse sunt destinate, care este sarcina fiecărei surse sau sarcina maximă pentru fiecare sursă. 2) Minim 120 KW electricitate pentru toate zonele evenimentului - Maximum - ? KW 3) Conectarea la sursa de energie electrică a minim 55 de standuri - Medie pentru fiecare stand - ?
Answer (16 Jul 2019, 14:15):
Buna ziua, Răspuns: 1) Surse sunt pentru alimentarea echipamentului pe scenă și backstage. Punctul este conform experienței anilor precedenți de organizare. Formații artistice sunt diferite și cerințele sunt diferite. Numărul final al surselor va fi precizat după finalizarea listelor de artiști și cerințelor (rider-elor) lor tehnice. Operatorul câștigător trebuie să asigure rezultat final și calitatea serviciului, conform cerințelor tehnice minime specificate în anunțul de participare. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:02
Question's name:
1.1.9 - Servicii de închiriere a podiumuri pentru presă
Question:
Dimensiunile pentru podiumuri - ? 2 podiumuri destinate presei - 2 podiumuri destinate fotografilor -
Answer (16 Jul 2019, 14:26):
Buna ziua, Răspuns: 1) Dimensiunile: minim 3x2 metri. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:03
Question's name:
1.2.5 - Servicii de design a materialelor informative și de promovare
Question:
- Badges organizatori Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ? - Diplomă ziua Vinului – dimensiuni și detalii ? - Leaflet Ziua Vinului program – dimensiuni și detalii ? - Pliant tururi vinicole – dimensiuni și detalii ? - Indicator de preț – dimensiuni și detalii ? - Baner rollup Ziua Vinului – dimensiuni și detalii ? - Baner rollup Școala Vinului – dimensiuni și detalii ? - Indicatoare pentru vinificatori care se vor regăsi în carnetul degustatorului – dimensiuni și detalii ?
Answer (16 Jul 2019, 14:28):
Buna ziua, Răspuns: 1) Pentru toate materialele se vor folosi format standard. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:05
Question's name:
1.2.7 - Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019.
Question:
Termenul limită de printare a carnetului este 05 august 2019 – termenul limită este prea devreme, propunerea ofertelor va fi până la data 29.07.2019. – apoi perioada de calificare... Rugăm să editați data pentru o perioadă mai reală.
Answer (16 Jul 2019, 14:29):
Buna ziua, Răspuns: 1) Reiterăm- termenul limită de printare a carnetului este de 05 septembrie 2019. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:08
Question's name:
1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
Question:
Rugam sa fie incluse detaliile despre materialele corporative
Answer (16 Jul 2019, 14:33):
Buna ziua răspuns: 1) Toate detaliile despre materiale corporative, sunt indicate în caietul de sarcini. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
12 Jul 2019, 12:09
Question's name:
1.2.12 - Servicii de machetare și tipărire a materialelor corporative
Question:
14. Alte materiale la solicitarea ONVV – cantitatea, detalii – ca să fie înclus prețul real pentru servicii
Answer (16 Jul 2019, 14:46):
Buna ziua, Răspuns: 1) Operatorul economic trebuie să fie pregătit să execute și alte materiale dacă apare necesitatea, pe parcursul pregătirii evenimentului anual Ziua Națională a Vinului. Costul și materialele vor fi discutate după depistare necesității.Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
15 Jul 2019, 18:17
Question's name:
Raspuns la intrebarile de mai sus
Question:
Buna ziua, rugam respectuos, sa reveniti cu raspunsuri sau informatie suplimentara la intrebarile pe care le-am afisat mai sus. Multumim anticipat.
Answer (16 Jul 2019, 14:47):
Buna ziua, Răspunsurile au fost formulate. Cu respect,
Servicii de organizare și logistică pentru sărbătoarea ,,Ziua Națională a Vinului” 2019
Date:
16 Jul 2019, 17:35
Question's name:
Mesaj de multumire
Question:
Buna ziua, Tinem sa multumim pentru raspunsurile date si speram la cooperare fructuoasa pe viitor. Zi buna Va dorim.
Answer (17 Jul 2019, 12:32):
Buna ziua, Multumim. Urăm mult succes tuturor participanților. Cu respect,
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications