Select the type of procedure
Commercial procurement
21009082
1
Enquiry period
with
14.06.2019 15:06
to 19.06.2019 10:00
to 19.06.2019 10:00
2
Bidding period
with
19.06.2019 10:00
to 27.06.2019 10:00
to 27.06.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
266 666,67 MDL
Period of clarifications:
14 Jun 2019, 15:06 - 19 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals:
19 Jun 2019, 10:00 - 27 Jun 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
lucrări de construcții la obiectul Secția de Reabilitare Medicală și Medicina Fizica din cadrul CPTR Copii Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ivano Franco 44
Web site
---
The contact person
Full name
Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi Centrul de Plasament Temporar şi Reabilitare pentru Copii Bălţi
Contact phone
/231/71003
E-mail
Purchase data
Date created
14 Jun 2019, 15:06
Date modified
28 Jun 2019, 14:23
Achizitii.md ID
21009082
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
invitatie de participare lucrari a iii a oara sectia de reabilitare medicala si medicina fizica.pdf
invitatie de participare lucrari a iii a oara sectia de reabilitare medicala si medicina fizica.pdf
tenderNotice
invitatie de participare
14.06.19 15:06
documentatia_standard_lucrari cop 2019.doc
Clarification of Tender Documents
doc standart
14.06.19 15:06
lucrări de construcții la obiectul Secția de Reabilitare Medicală și Medicina Fizica din cadrul CPTR Copii Bălți
Date:
15 Jun 2019, 12:37
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
publicati va rog caietul de sarcini
Answer (17 Jun 2019, 09:02):
Buba ziua!!! Caietul de sarcini il gasiti in documentatia standart.
Date:
17 Jun 2019, 17:13
Question's name:
summa fara TVA 266666.67 Lei nu este indicata corect
Question:
Intrebarea:
la dumneavastra summa fara TVA 266666.67 Lei nu este indicata corect
Dar trebue sa fie aprochsemativ 300 000-320 000 Lei fara TVA
Total manopera 117 878,40 Lei
Total materiale de construcţii 125 000 Lei
Total utilaje de construcţii 5500 Lei
Transportarea materiala 8,00 % 10 000 Lei
Cheltuieli de regie 14,50 % 37 000 Lei
Beneficiul 6,00 % 17 000 Lei
Posibil gresala in manopera nu este indicat correct h-om el este la moment(57.66Lei)
Va rugam sa controlati summa si sa raspundeti la intrebarea
Answer (18 Jun 2019, 07:34):
Caietul de sarcini a fost intocmit de divizier, respectiv a fost indicat correct h-om de 57.66 lei, transportarea materialelor de 8,00 %,cheltuieli de regie 14,50 %, beneficiul de deviz 6,00 %.Totodata Va aducem la cunostinta ca a fost publicata suma de 266666.67, suma disponibila de institutie.
Date:
18 Jun 2019, 11:19
Question's name:
Foi incalcati Legea Acizitii Publici
Question:
Caietul de sarcini a fost intocmit de divizier, respectiv a fost indicata suma correcta dar nu suma disponibila de institutie.Va rugam sa indicati suma intocmita de divizier,Din suma respective prin Legea Acizitii Publici se socoate 15% care agent aconomic pote sa majoreze ori sa micsoreze oferta.Foi incalcati Legea Acizitii Publici si tender o sa anuleze.
Answer (18 Jun 2019, 11:30):
Buna ziua!!! Va aducem la cunostinta că în cazul în care considerați că v-a fost încălcat vreun drept, actionați conform legislației în vigoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK