1
Enquiry period
with 13.06.2019 12:17
to 18.06.2019 00:00
2
Bidding period
with 18.06.2019 00:00
to 25.06.2019 00:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 1 866 029 MDL
Period of clarifications: 13 Jun 2019, 12:17 - 18 Jun 2019, 0:00
Submission of proposals: 18 Jun 2019, 0:00 - 25 Jun 2019, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor la „Reconstructia acoperișului de tip terasa in tip șarpantă la Blocul de studii “A”al Liceului Teoretic “Traian”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Cuza Voda 36
Web site
---
The contact person
Full name
Balan Ana
Contact phone
079058126
Purchase data
Date created
13 Jun 2019, 12:17
Date modified
3 Jul 2019, 14:25
Achizitii.md ID
21009032
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
14 Jun 2019, 09:07
Question's name:
Documentele de licitatie
Question:
Buna ziua, plasa-ti va rog Documentele Standart.
Answer (14 Jun 2019, 16:42):
Buna ziua. In invitatia de participare la COP este indicat tot setul de documente necesare p/u COP. Documentatia standard este obligatorie p/u LP.
Date:
17 Jun 2019, 11:45
Question's name:
Lucrari generale de constructie. Bloc A. (Marca SA). la p.7.
Question:
Indicati care este norma la scinduri de rasinoase la p.7 (cantitatea fixa sau norma la m2, conform proiectului)
Answer (17 Jun 2019, 20:53):
Buna ziua. Toate volumele din caietul de sarcini sunt indicate conform proiectului de executie si normele de consum sunt la m2 conform programa Wincmeta. La pozitia 7 cantitatea dupa proiect 1385 m2, valoarea de deviz pe unitate de masura 49.22 lei.
Date:
17 Jun 2019, 14:58
Question's name:
Achizitii
Question:
În temeiul prevederilor art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, relatăm următoarele: , dreptul Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice art.17 aliniatul (4)… DATE DE CALIFICARE ȘI CRITERII DE ATRIBUIRE Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici (4) În cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sînt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectînd principiul transparenței și cel al tratamentului egal. **** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor inaintate. Cum putem sa inteleg ca d-stra anuntati ca descalificati cind legea ne permite adaugarea sau rectificarea documentelor>????
Answer (17 Jun 2019, 21:10):
Procedura de COP anuntata se va desfasura fara licitatie electronica. Oferta D-ra depusa este finala, ea trebuie sa contina toata lista de documente ceruta de documentatia de atribuire. Daca Oferta D-ra va fi "cel mai mic pret" si in setul de documente va lipsi ceva din documentele solicitate Ve-ti fi descalificat numai in cazul ca nu ati prezentat in timpul solicitat de GL documentul necesar. Dar nici intr-un caz nu se schimba pretul ofertei. Adaugarea documentelor, rectificarea unor documente , care insotesc oferta -DA, Rectificarea pretului in oferta-NU.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.