Status Cancelled
Estimated value without VAT 4 039 390 MDL
Period of clarifications: 11 Jun 2019, 16:14 - 21 Jun 2019, 8:00
Submission of proposals: 21 Jun 2019, 8:00 - 1 Jul 2019, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului:
a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului;
b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare,
volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă
de către Beneficiar;
c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017
d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare;
e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie
de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul
corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: I etapă - 15.08.2019;
a II – a etapă - 01.08.2020
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Bătrânac Iulia
Contact phone
022776711
Purchase data
Date created
11 Jun 2019, 14:19
Date modified
25 Jun 2019, 9:16
Estimated value (without VAT)
4 039 390 MDL
Achizitii.md ID
21008984
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
8 Jul 2019 08:00 - 30 Dec 2020 08:00
List of positions
1)
Title
„Lucrări de reparație capitală în cadrul LT „M.Eminescu” subordonat DETS sect. Botanica” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare (m. eminescu).docx
Bidding Documents
11.06.19 16:14
cs (eminescu).rtf
Bidding Documents
lista lucrărilor
11.06.19 16:14
duae ( rep. cap eminescu)2019.docx
Bidding Documents
11.06.19 16:14
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
12.06.19 10:46
doc. stand. (eminescu).docx
Bidding Documents
12.06.19 10:46
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications