1
Enquiry period
with 10.06.2019 23:34
to 16.06.2019 22:00
2
Bidding period
with 16.06.2019 22:00
to 25.06.2019 21:59
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 936 650 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2019, 23:34 - 16 Jun 2019, 22:00
Submission of proposals: 16 Jun 2019, 22:00 - 25 Jun 2019, 21:59

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări pentru reconstrucția instalațiilor electrice interioare și exterioare la Gimnaziul „Ion T. Costin” din satul Ghidighici, mun. Chișinău (procedură repetată)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Full name
Spinu Mariana
Contact phone
022710604
Purchase data
Date created
10 Jun 2019, 23:34
Date modified
14 Jun 2019, 22:00
Achizitii.md ID
21008957
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formulare.docx
Bidding Documents
formulare
10.06.19 23:34
scrisoare de clarificare.pdf scrisoare de clarificare.pdf
Clarification of Tender Documents
Scrisoare de clarificare cu privire șa cerimța de experiență necesară pentru calificare la procedura de achiziție.
14.06.19 22:00
Date:
11 Jun 2019, 08:54
Question's name:
Criterii și cerințe de calificare
Question:
Puteti sa-mi explicati va rog pct.7 Declarație privind experiența similară (cel puțin 2 ani)
Answer (14 Jun 2019, 22:05):
Cerința a fost ajustată la prevederile art. 21 alin. (1) lit. a) din Legea privind achizițiile publice, scrisoarea de clarificare fiind atașată la actele procedurii de achiziții. Textul cerinței de la pct. 7 ca urmare a modificării este următorul: „7. Lista lucrărilor similare executate în ultimii 2 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract.”
Date:
11 Jun 2019, 11:22
Question's name:
clarificari
Question:
Buna ziua.Stimata Autoritate contractanta explicati va rog care este suma de expertiza? In anunt de participare este o suma dar in programa este specificata alta???
Answer (11 Jun 2019, 15:27):
Bună ziua, în anunțul de participare este suma indicată cu TVA, iar în sistem la lansarea procedurii se solicită să fie indicat fără TVA.
Date:
11 Jun 2019, 11:25
Question's name:
pachetul de documente
Question:
Publicati va rog Documentatia Standart la licitatia respectiva.
Answer (11 Jun 2019, 15:57):
Este o procedură de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri. Documentația aferentă procedurii a fost elaborată în conformitate cu pct. 62 și 64 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin HG nr. 669 din 27.05.2016. Totodată, vă informăm că Documentația standard pentru achiziția de lucrări poate fi accesată pe pagina oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, la rubrica Modele de documente.
Date:
11 Jun 2019, 11:26
Question's name:
clarificari
Question:
Garantia bancara se cere?Daca da ce procent si daca se poate de facut transfer la contul primariei?
Answer (11 Jun 2019, 15:32):
Potrivit art. 64 alin. (5) și alin. (11) din Legea privind achizițiile publice, la achiziția de lucrări a căror valoare este mai mică de 1500 000 lei, autoritatea contractantă este în drept de a nu solicita garanție pentru ofertă sau de bună execuție. Pornind de la aceste prevederi, autoritatea contractantă nu a stabilit cerința de prezentare a garanției pentru ofertă sau de bună execuție.
Date:
13 Jun 2019, 13:36
Question's name:
Criterii și cerințe de calificare
Question:
Întrebare: Puteti sa-mi explicati va rog pct.7 Declarație privind experiența similară (cel puțin 2 ani)?
Answer (14 Jun 2019, 22:06):
Cerința a fost ajustată la prevederile art. 21 alin. (1) lit. a) din Legea privind achizițiile publice, scrisoarea de clarificare fiind atașată la actele procedurii de achiziții. Textul cerinței de la pct. 7 ca urmare a modificării este următorul: „7. Lista lucrărilor similare executate în ultimii 2 ani, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.