Status complete
Estimated value without VAT 1 446 554,65 MDL
Period of clarifications: 7 Jun 2019, 21:28 - 17 Jun 2019, 11:00
Submission of proposals: 17 Jun 2019, 11:00 - 21 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 20.08.2019
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
7 Jun 2019, 21:11
Date modified
10 Jul 2019, 8:14
Estimated value (without VAT)
1 446 554,65 MDL
Achizitii.md ID
21008900
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
1 Jul 2019 18:00 - 30 Dec 2019 21:25
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 181, IET nr. 77, IET nr. 168, IET nr. 182 CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
fda .doc
Bidding Documents
7.06.19 21:28
doc standart lucrări.docx
Bidding Documents
7.06.19 21:28
168 scari coridor.rtf cs
Bidding Documents
7.06.19 21:28
anunț de participare.doc
Bidding Documents
7.06.19 21:28
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
7.06.19 21:28
77.rtf cs
Bidding Documents
7.06.19 21:28
182 spalatorie.rtf cs
Bidding Documents
7.06.19 21:28
181 spalatorie.rtf cs
Bidding Documents
7.06.19 21:28
duae.doc
Bidding Documents
7.06.19 21:28

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Rosivid Construct

Normalized price: 835 587 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ANREAL CONS

Normalized price: 985 643 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Camonir

Normalized price: 1 219 961,54 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Frabo Grup

Tender completed
Normalized price: 1 268 761 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21008900 din 21.06.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 181, IET nr. 77, IET nr. 168, IET nr. 182” Cod CPV: 45200000-9. grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător Frabo Grup SRL Prețul unitar fără TVA 1268761.00 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării SRL Rosivid Construct Art. 69 alin.(6) lit. b), d) Legea nr. 131privind achiziții publice. Nu a prezentat doc. solicitate. Nu a justificat prețul propus. SRL Anreal Cons Art. 69 alin.(6) lit. b),d) Legea nr. 131privind achiziții publice. Nu a justificat prețul propus. SC Divertis Service SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare SRL Foreco Group Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare SRL Camonir Art. 69 alin.(6) lit. a) Legea nr. 131privind achiziții publice. Forma 7 IET 181 nu corespunde caietului de sarcini – la poz. 1,2,11,12,20,22,31,34,35,49,50,51,68-75,140-142 a fost adăugat coeficient ceia ce nu este prevăzut de caiet de sarcini. Poz. 15 a fost solicitat coeficient 10 s-a propus coeficient 5. Forma 7 IET 77 nu corespunde caietului d sarcini poz. 14,19 a fost adăugat coeficient ceia ce nu este prevăzut de caiet de sarcini. Poz. 7 Cod de resurse incorect s-a solicitat CL18A s-a propus CL17B. Forma 7 IET 182 nu corespunde caietului de sarcini – la poz.1-3,11,12,21,23,40,43,44,53-55,70-77,123,127,141-143 a fost adăugat coeficient ceia ce nu este prevăzut de caiet de sarcini. Forma 7 IET 168 nu corespunde caietului de sarcini – la poz.1-3,11,21,30,34,43,44,62,70,76,86,87,99,106,114-116,137-139 a fost adăugat coeficient ceia ce nu este prevăzut de caiet de sarcini.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Foreco Group

Normalized price: 1 355 389,54 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

SC Divertis Service SRL

Normalized price: 1 383 799,11 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications