Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
343 600 MDL
Period of clarifications:
28 May 2019, 16:41 - 5 Jun 2019, 16:21
Submission of proposals:
5 Jun 2019, 16:21 - 8 Jun 2019, 16:21
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Teava PVC canalizare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Grupul de lucru a examenat Raportul de monitorizarea nr.1100 si a hotarit de a anula procedura.
Date of cancellation
24 Jun 2019, 11:19
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 May 2019, 16:41
Date modified
24 Jun 2019, 11:19
Achizitii.md ID
21008512
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
29 May 2019, 08:42
Question's name:
Documentatia
Question:
Sunteti siguri ca asa documentatie solicitata se atribuie la achizitionarea bunurilor? Asa documentatie se atribuie de obicei la efectuarea lucrarilor. Solicitam s-o revizuiti si modificati dupa caz.
Answer (29 May 2019, 13:54):
Anuntul de participare este modificat.
Date:
29 May 2019, 08:47
Question's name:
Garantia bancara
Question:
Solicitati sau nu garantie bancara?
Answer (29 May 2019, 13:54):
Nu
Date:
30 May 2019, 11:16
Question's name:
Formularele
Question:
Va rugam sa ne clarificati cu documentele necesare pentru aceasta achizitie.
Formularul F3.6 se refera la garantia bancara, aici ati raspuns ca nu este nevoie de garantie bancara, dar anuntul de participare cere acest document.
De obicei pentru a achiziționarea bunurilor se cer documentele F3.1 (Formularul ofertei), DUAE daca e cazul, sau F3.3 (DUAE cuprinde informația ceruta de F3.3), F3.4 (Declaratia de conduita etica), F3.5 (Situatia personala), Certificat lipsa restantelor fata de buget, F4.1 (Specificatii tehnice), F4.2 (Specificatii de pret), Garantie pentru oferta/de buna executie.
Aceste documente pot fi gasite pe saitul oficial al Agenției tender.gov.md/ro/documents-terms/modele-de-documente.
Daca nu va e greu, poate modificați documentele cerute la la acesta procedura de achiziții.
Multumim frumos :)
Answer (30 May 2019, 11:38):
In anuntul de participare la tabelul din pct.15 sunt inicate documentele solicitate obligatoriu sau nu, urmariti ultima colonita din tabel.
Date:
3 Jun 2019, 11:10
Question's name:
Documentul Nr.9 din anuntul de participare, obligativ.
Question:
Buna ziua, ce fel de document se cere prin Formularul F3.9 daca Dvs cereti oferta de pret la bunuri (Teava PVC) dar prin documentul de mai sus se cere dovezi de servicii/lucrari. Ce poate sa prezinte un operator economic care nu prestează servicii/lucrari?
Si ce are acest document la achizitia care se refera la achiziționarea bunurilor, nu a serviciilor/lucrărilor?
Answer (3 Jun 2019, 11:31):
In anuntul de participare documentul dat nu se cere, urmariti ultima colonita din tabelul la pct.15.
Date:
3 Jun 2019, 11:30
Question's name:
Număr de contact
Question:
Bună ziua, rog să ne comunicați un număr de contact la care să ne răspundă cineva. La numărul indicat in anunț nimeni nu răspude. Mulțumesc.
Answer (3 Jun 2019, 11:34):
0268-2-25-39
Date:
3 Jun 2019, 12:16
Question's name:
Declarațiepe proprie răspundere conform Formularul F3.6
Question:
In anuntul de participare mentionati la punctul 6 ca este nevoie de Formularul 3.6 (formular de garantie bancara),,dar in descriere la acelasi punct ati mentionat ca se cere Declarație privind conduit etică și
neimplicarea în practici frauduloase și de corupere ce este prevazut in Formularul 3.4.Deci care formular totusi se cere la punctul 6?Formularul 3.4 sau 3.6?Va multumesc!
Answer (3 Jun 2019, 16:29):
Anuntul de participare este redactat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK