Status complete
Estimated value without VAT 1 821 437,20 MDL
Period of clarifications: 24 May 2019, 16:13 - 3 Jun 2019, 9:00
Submission of proposals: 3 Jun 2019, 9:00 - 6 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 20.08.2019
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
24 May 2019, 15:57
Date modified
18 Jun 2019, 13:44
Estimated value (without VAT)
1 821 437,20 MDL
Achizitii.md ID
21008432
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
17 Jun 2019 16:12 - 30 Dec 2020 16:12
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
24.05.19 16:13
informația despre furnizor.doc
Bidding Documents
24.05.19 16:13
fda .doc
Bidding Documents
24.05.19 16:13
grecu total.rtf
Bidding Documents
24.05.19 16:13
duae (2).doc
Bidding Documents
24.05.19 16:13
anunț lt grecu.pdf anunț lt grecu.pdf
Bidding Documents
24.05.19 16:17

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Rosivid Construct

Normalized price: 930 758,35 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ANREAL CONS

Tender completed
Normalized price: 1 102 361 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21008432 din 06.06.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu” Cod CPV: 45200000-9. Examinând justificările prețurilor propuși de către operatorii economici grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător ANREAL CONS SRL Prețul unitar fără TVA 1 102 361,00 2. Ofertanții respinși/descalificați: Denumirea operatorului economici Motivul respingerii/descalificării Frabo Grup SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SRL Mihcons Plus Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SRL Gravels Lux Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. SRL Rosivid Construct Art. 69 alin.(6) lit. b), d) Legea nr. 131privind achiziții publice
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SC MIHCONS PLUS

Normalized price: 1 116 892,81 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Frabo Grup

Normalized price: 1 252 950 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Gravels-Lux

Normalized price: 1 606 492 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Date:
1 Jun 2019, 21:15
Question's name:
IPO 14
Question:
Ce trebuie de prezentat la cerinta - IPO 14, Confirmată prin semnătura electronică a operatorului economic
Answer (3 Jun 2019, 08:21):
Prezentați documentele solicitate care sunt enumerate în anunț pct. 12.
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Date:
1 Jun 2019, 21:23
Question's name:
Licenta
Question:
Licenta de activitate pentru executarea lucrărilor de reparatii (reconstructii) este abrogata inca in a. 2017. Pentru documentarea celor interesati - https://tender.gov.md/ro/content/comunicat-privind-noile-prevederi-%C3%AEn-domeniul-achizi%C8%9Biilor-publice-de-lucr%C4%83ri. Noi ce prezentam?
Answer (3 Jun 2019, 08:23):
AC nu a cerut licența. Doc solicitate care trebuie fi prezentate sunt enumerate în pct. 12 Anunțului
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Date:
1 Jun 2019, 21:33
Question's name:
Termenul de exe
Question:
Care este termenul de executare? În Doc. standard gasim - Iulie. Termenul de 1 luna pentru executarea lucrarilor solicitate, cu respectarea normativelor in constructii, este imposibil din start.
Answer (3 Jun 2019, 08:24):
termen de executare 20.08.2019
Lucrări de reparație în cadrul LT M. Grecu
Date:
1 Jun 2019, 21:38
Question's name:
Scuzati
Question:
Cer scuze de la organizatorul licitatiei. 3 intrebari precedente se refera la alta licitatie, am gresit adresa.
Answer (3 Jun 2019, 08:24):
ok fiți mai atenți.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications