1
Enquiry period
with 24.05.2019 16:09
to 05.06.2019 14:38
2
Bidding period
with 05.06.2019 14:38
to 14.06.2019 14:38
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 590 000 MDL
Period of clarifications: 24 May 2019, 16:09 - 5 Jun 2019, 14:38
Submission of proposals: 5 Jun 2019, 14:38 - 14 Jun 2019, 14:38

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini anexat
(Anexa nr. 1 Termeni de referință)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Susco
Contact phone
022859432
Purchase data
Date created
24 May 2019, 16:09
Date modified
28 May 2019, 15:41
Achizitii.md ID
21008421
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
duae.doc
24.05.19 16:09
duae.pdf duae.pdf
Bidding Documents
duae.pdf
24.05.19 16:09
anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf
tenderNotice
anexa nr.1 (termeni de referinta).pdf
24.05.19 16:09
formularul f 3.10.docx
Bidding Documents
Formularul F 3.10
27.05.19 14:24
formularul f 3.10.signed.pdf formularul f 3.10.signed.pdf
Bidding Documents
Formularul F 3.10 la documentația standard
27.05.19 14:24
documentatia_standard_servicii sistem informational.signed.pdf documentatia_standard_servicii sistem informational.signed.pdf
Bidding Documents
documentatia standart.pdf
28.05.19 15:41
documentatia_standard_servicii sistem informational.docx
Bidding Documents
documentatia_standard_servicii sistem informational.docx
28.05.19 15:41
anunt de participare sistem informational.signed.pdf anunt de participare sistem informational.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.pdf
28.05.19 15:41
Date:
27 May 2019, 12:19
Question's name:
documentația standart
Question:
Încărcați, vă rog, documentația standart în document .doc. și atașați, vă rog, F3.10
Answer (27 May 2019, 14:26):
Buna ziua ! Am încarcat informația solicitată.
Date:
30 May 2019, 15:19
Question's name:
Intrebari la SIA
Question:
Buna ziua, avem citeva intrebari: 1. Este obligatoriu ca sa fie adaptat noul sistem la Internet Exploerer 11, deoarece acesta nu mai este suportat de Microsoft si nu mentine toate tehnologiile noi. https://html5test.com/compare/browser/ie.mobile-11/chrome-68/edge-18/firefox-60.html 2. Va rugam sa anexati modele de rapoarte finale. 3. Care va fi metoda de comunicare prin API cu baza de date si daca puteti anexa API Document. (pag 5) 4. Sunt indicate careva grafice (pag 5) care sunt extensiile pentru acestea grafice si ceva exemple va rugam sa anexati. 5. Ce reprezinta progresul raportarii. Va rugam o descriere mai clara a acestei optiuni. 6. Semnarea rapoartelor. Este necesar de integrat cu mSign sau posibilitate de upload la documente si de verificat semnatura electronica? Cum vedeti aceasta functionalitate? 7. Arhitectura sistemului. Ce presupune tehnologia RIA. Va rugam un link la dinsa. Multumesc!
Answer (31 May 2019, 09:22):
Raspunsuri: 1. Este obligatoriu ca sa fie adaptat noul sistem la Internet Exploerer 11, deoarece acesta nu mai este suportat de Microsoft si nu mentine toate tehnologiile noi. https://html5test.com/compare/browser/ie.mobile-11/chrome-68/edge-18/firefox-60.html Da, suportul pentru Internet Explorer 11 este obligatoriu, deoarece inca multi subiecti raportori il utilizeaza. 2. Va rugam sa anexati modele de rapoarte finale. Pentru a vedea cum se consolidează la moment rapoartele de ieșire Vă rugam să Vă apropiați la sediul CNPF. 3. Care va fi metoda de comunicare prin API cu baza de date si daca puteti anexa API Document. (pag 5) Partea back-end a aplicatiei trebuie sa suporte REST API pentru partea de front-end a aplicatiei. Acest API urmeaza sa fie documentat si disponibil de utilizat pentru aplicatii third-party. Arhitectura API urmeaza a fi proiectata de catre dezvoltatorul software. Conectivitatea cu baza de date urmeaza a fi efectuata printr-o biblioteca care functionaza la nivel abstract si ar permite schimbarea SGDB la necesitate. 4. Sunt indicate careva grafice (pag 5) care sunt extensiile pentru acestea grafice si ceva exemple va rugam sa anexati. Graficele de raportare reprezinta calendarul sau frecventa necesitatii de raportare a unui set de rapoarte de catre subiectii raportori. La pagina 8, Entitati, este descrisa structura acestui tabel. 5. Ce reprezinta progresul raportarii. Va rugam o descriere mai clara a acestei optiuni. Progresul raportarii reprezinta procedura de expediere a rapoartelor de catre subiectii raportori si colectarea acestora de catre CNPF. Sa fie posibil de vizualizat statistici si grafice precum: numarul de rapoarte cu statut de Acceptat, In semnare, In draft, Lipsa raport, pe total sau desfasurat pe subiecti raportori. 6. Semnarea rapoartelor. Este necesar de integrat cu mSign sau posibilitate de upload la documente si de verificat semnatura electronica? Cum vedeti aceasta functionalitate? Rapoartele care urmeaza a fi expediate trebuie semnate electronic. Ulterior semnaturile sa poata fi verificate. 7. Arhitectura sistemului. Ce presupune tehnologia RIA. Va rugam un link la dinsa. RIA – Rich Internet Application, link cu detalii: https://www.quora.com/What-is-a-rich-internet-application
Servicii de elaborare a sistemului informațional privind automatizarea activității componentei asigurări a CNPF
Date:
31 May 2019, 16:39
Question's name:
* cu referinta la cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini
Question:
1.Va rugam sa anexati pentru consultare, cate un exemplar electronic (anexe) din fiecare tip de raport. 2.In vederea dimensionarii corecte a arhitecturii sistemului si a ofertei, va rugam sa ne comunicati numarul de utilizatori CNPF care va folosi sistemul informational.
Answer (3 Jun 2019, 14:38):
1. Formularele specializate ale rapoartelor se regăsesc pe pagina web cnpf.md în compartimentul INFORMAȚII UTILE, FORMULARE SPECIALIZATE, ASIGURARI. Pentru mai multe detalii referitor la consolidarea la moment a rapoartelor de ieșire Vă rugam să Vă apropiați la sediul CNPF. 2. Numărul final al utilizatorilor nu poate fi stabilit de către CNPF, deoarece o entitate poate avea mai mulți utilizatori în dependența de profilul, conținutul și specificul datelor din rapoarte (în dependență de secțiile care generează aceste date din rapoarte), însă aproximativ putem estima un număr total de utilizatori care pot lucra concomitent in sistem de exemplu la data de raportare- de cca 1000.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.