1
Enquiry period
with 24.05.2019 09:49
to 15.06.2019 14:56
2
Bidding period
with 15.06.2019 14:56
to 25.06.2019 14:56
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 146 137,61 MDL
Period of clarifications: 24 May 2019, 9:49 - 15 Jun 2019, 14:56
Submission of proposals: 15 Jun 2019, 14:56 - 25 Jun 2019, 14:56

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4813, MOLDOVA, Criuleni, s.Boşcana, Criuleni,s. Boșcana
Web site
---
The contact person
Full name
viorica stavila
Contact phone
024870160
Purchase data
Date created
24 May 2019, 9:49
Date modified
24 May 2019, 12:11
Achizitii.md ID
21008392
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Date:
24 May 2019, 12:11
Question's name:
Organizatoric
Question:
Buna ziua! Atasati va rog Caietul de sarcini in format Word. Va multumesc anticipat!
Answer (27 May 2019, 16:21):
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,, prin procedura de achiziție Licitație deschisă 1. Denumirea autorității contractante: IP Liceul teoretic ,,Mihai Stratulat,, 2. IDNO: 1012620009441 3. Adresa: r-nul Criuleni,s. Boșcana 4. Numărul de telefon/fax: 024870160 5. Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: liceu.boscana@gmail.com 6. Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP 7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Nu se aplică 8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor lucrări: Nr. d/o Cod CPV Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință Valoarea estimată (se va indica pentru fiecare lot în parte) Lotul 1 1 45261910-6 Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,, proiect 1 Conform listei cantităților de lucrări (caietul de sarcini) 2146137.61 Valoarea estimativă totală 2146137.61 9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): 1) Pentru toate loturile; 2) ___________________________________________________________________. 10. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite 11. Termenii și condițiile de executare solicitați: 3 luni de la data înregistrării contractului 12. Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020 13. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): Nu se aplică (indicați da sau nu) 14. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): Nu se aplică (se menționează respectivele acte cu putere de lege și acte administrative) 15. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/ cerinţei: Nivelul minim/ Obligativitatea 1 DUAE Semnat electronic Obligatoriu 2 Oferta Formularul F3.1. Semnat electronic Obligatoriu 3. Scrisoare de garanție bancară Formularul F3.2. Semnat electronic Da 4. Graficul de executare a lucrărilor Formularul F 3.3.Original. Semnat electronic ( 3 luni de la semnarea contractului) Da 5. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire Formularul F3.5. Semnat electronic Da 6. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere Formularul F3.6. Semnat electronic Da 7. Formularul informativ despre ofertant Formularul F3.7. Semnat electronic Da 8. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari Formularul F3.8. Semnat electronic Da 9 Declarație privind experiență similară Formularul F3.9. Semnat electronic Da 10. Declarație privind lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu Formularul F3.10. Semnat electronic Da 11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Formularul F3.11. Semnat electronic Da 12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului Formularul F3.12. Semnat electronic Da 13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. Formularul F3.13. Semnat electronic Da 14. Raportul financiar pe anii 2017, 2018. Copia, Semnat electronic Da 15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, Semnat electronic Da 16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie , Semnat electronic Da 17. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Semnat electronic Da 18. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da 19. Manualul calității Copie. Semnat electronic. Da 20. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Semnat electronic. Da 21. Recomandări la contractele prezentate pentru demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an la institutii scolare Copie facturilor, proceselor verbale a lucrartilor executate, Semnat electronic Da 22. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 1 500 000 lei Da 23. Certificate de conformitate a materialelor (Tigla metalica, pelicula anticondensat, lemn, accesorii la acoperis) Copie, Semnat electronic. Da 24. Avizul Agenției de Supraveghere Tehnică Formularul F3.15copia Semnat electronic a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da 25. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 10 ani. Semnat electronic Da 26. Informație privind asocierea Formularul F3.14 .Semnat electronic Da LICHIDITATE FINANCIARĂ Minim 105% 27. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea ofertelor. Da 28. Garantia de buna executare a contractului: 10% din suma contractului. Se constituie dupa desemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială), ORIGINAL Da 29. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic ,,Mihai Stratulat,,raionul Criuleni – lucrari de reparatie Da 30. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: cel ma iscăzut preț Da 31. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor: Achitarea va avea loc în II tranșe: I - 75% din sumă în termen de 30 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 25% in limita alocarilor pentru anul 2020. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2020. Da 16. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrînse și al procedurii negociate), după caz nu se aplică 17. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): nu se aplică 18. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): _______________________________________________________________________________ 19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai scăzut preț 21.Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: nu se aplică Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea% 20. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor: - până la: [ora exactă] Informația o găsiți în SIA RSAP - pe: [data] Informația o găsiți în SIA RSAP 21. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare: Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP 22. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 de zile 23. Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP Ofertele întîrziate vor fi respinse. 24. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA “RSAP”. 25. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română 26. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu se aplică (se specifică denumirea proiectului și/sau programului) 27. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor: Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001; Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md 28. Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respective (dacă este cazul): nu se aplică 29. În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: nu se aplică 30. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: nu a fost publicat un anunț de intenție 31. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 24.05.2019 32. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta: Denumirea instrumentului electronic Se va utiliza/accepta sau nu depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare Se acceptă sistemul de comenzi electronice Nu se acceptă facturarea electronică Se acceptă plățile electronice Se acceptă 33. Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu se aplică (se specifică da sau nu) 34. Alte informații relevante: ______________________________________________________ Conducătorul grupului de lucru: Stavila Viorica L.Ș Alt mod de a atașa caietul de sarcini în format Word nu am găsit.
Reconstrucția acoperișului blocurulor A și B la LT „ Mihai Stratulat”
Date:
27 May 2019, 10:41
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
P. 50 al caietului de sarcini, ce se are in vedere la consum rigle 0.44, e 0.44m3 sau e norma la consum?
Answer (27 May 2019, 13:13):
0,44 -norma pentru rigle
Date:
27 May 2019, 11:47
Question's name:
Cerinte
Question:
1.Formularul F3.15 Ce aveti in vedere sub a)Procesul verbal...???Avizul se obtine doar dupa verificarea si nu se mai elibereaza .... 2.Manualul Calitatii se prezinta doar prima foaie ca este verificat sau intreg???
Answer (27 May 2019, 16:18):
1.manualul calității integral. 2.Formularul F3.15 fără a) proces-verbal
Date:
27 May 2019, 17:01
Question's name:
Manualul Calitatii
Question:
Asa si mentionati in cererea documentelor....Manualul Calitatii...Asta deja serveste pentru oricare operator economic de a depune contestatie...
Answer (29 May 2019, 12:04):
Greșeli tehnice. Nr cerem scuze.
Date:
31 May 2019, 10:32
Question's name:
Buna ziua
Question:
Ne dati mai multe carecteristici tehnice (grosime, culoare, etc.) despre tigla metalica din pozitia 54, va rog.
Answer (11 Jun 2019, 08:43):
Conform proiectului tehnic și caietului de sarcini
Date:
31 May 2019, 10:35
Question's name:
Buna ziua
Question:
Ce diametru la jgheab se utilizeaza?
Answer (11 Jun 2019, 08:44):
Conform proiectului tehnic și caietului de sarcini din care vă puteți informa la sediul liceului
Date:
5 Jun 2019, 10:23
Question's name:
Buna ziua
Question:
La pozitia nr.31 si 38 este mentionat "Aplicativ". Ce se presupune prin acest termen?
Answer (11 Jun 2019, 08:42):
La poziția 31 și 38 cuvântul Aplicativ - conform simbolul norme și cod resurse
Date:
11 Jun 2019, 14:44
Question's name:
garantia de buna executie
Question:
Buna ziua. explicati va rog cind expira valabilitate a garantiei de buna executie de 10%. Dupa finisare lucrarilor sau la sfirsitul relatii contractuale ce va fi in 2020?
Answer (12 Jun 2019, 11:27):
Conform legislației în vigoare după finisarea relației contractuale.
Date:
11 Jun 2019, 15:00
Question's name:
modalitatea de achitare
Question:
buna ziua, la p.4.7 FDA Metoda și condițiile de plată. "I - 75% din sumă" Din care suma? din valoarea estimativa a contractului?
Answer (12 Jun 2019, 11:28):
Din valoarea estimativă a contractului
Date:
11 Jun 2019, 17:50
Question's name:
Buna ziua
Question:
Imi spuneti va rog la pozitia 22 - k-0,6 la resurse? Se utilizeaza coeficient doar la materiale sau si la manopera?
Answer (12 Jun 2019, 11:40):
Și la manopera
Date:
12 Jun 2019, 14:26
Question's name:
Buna ziua
Question:
La pozitiile 58 si 59 este mentionat "din materiale: tabla, bolt, aliaj". Imi spuneti va rog, in pozitiile date se lasa doar aceste materiale si restul se elimina?
Answer (13 Jun 2019, 14:51):
Da, se lasă doar aceste material.restul se elimină.
Date:
12 Jun 2019, 14:29
Question's name:
Buna ziua
Question:
La pozitiile 58, 59 si 60 este indicat k 1,6 tabla. Acest coeficient se pune doar la tabla? La pozitia 60 este k1,17 la resurse. Acest coeficient se pune la toate resursele de materiale, utilaj si manopera, inafara de tabla, unde este k1,6?
Answer (13 Jun 2019, 14:53):
Coeficientul k1,6 se pune la tablă, iar k1,17 la toate resursele din motiv că lățimea este 117 cm.
Date:
12 Jun 2019, 14:33
Question's name:
Buna ziua
Question:
La pozitia 50 d-voastra indicati ca norma de consum pentru rigle este 0,44. Adica 136,70 m2 * 0,44=60,148 m3 de rigle. Se pare ca ceva e gresit in norma indicata de d-voastra, de oarece e putin probabil ca pentru streasina de 136,70 m2 sa se utilizeze 60,148 m3 de rigle de rasinoase. Va rog sa indicati norma corecta pentru rigle.
Answer (13 Jun 2019, 14:55):
Norma corectă pentru rigle este 0,003219 ( adică 0,44 m3 pentru întreaga suprafață. Plăcile PAL sunt excluse).
Date:
12 Jun 2019, 14:37
Question's name:
Buna ziua
Question:
Totusi revin cu intrebarea caracteristicilor tehnice pentru tigla metalica Rannila. Ati raspuns evaziv anterior. Va rog sa indicati grosimea si culoarea pentru tigla de pe acoperis, deoarece pentru Endove (poz.58), imbinari (poz.59) si poz.60 d-voastra indicati aceeasi tabla cu grosimea 0,8mm. Tabla cu asa grosime e posibil de pus in varianta zincata, nu si color. Care totusi sint caracteristicile tehnice pentru tigla utilizata in locurile anterior indicate?
Answer (13 Jun 2019, 14:56):
Țigla metalică pentru acoperiș trebuie să aibă grosimea de 0,45 mm minim de culoare roșu-vișiniu.
Date:
14 Jun 2019, 13:19
Question's name:
Documente de concurs
Question:
Buna ziua , spune-ti va rog daca putem participa doar cu DUAE si oferta care o cereti obligatoriu sau este necesar si celelalte formulare?
Answer (14 Jun 2019, 13:43):
Sunt necesare toate formularele conform documentației standart
Date:
14 Jun 2019, 17:18
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! In caietul de sarcini poz.51 Lambriu din plastic in volumul 136.7 m2 este inclusa norma 1.1 m2/m2 sau nu? Unde este inclusa manopera pentru montarea acestor lambriuri, nu era mai bine de inclus CK28B care prevede toate resursele si toate normele?
Answer (14 Jun 2019, 18:04):
Caietul de sarcini e elaborat reieșind din soluția indicată în proiect, concomitent vă comunicăm că atât proiectul cât și devizul de cheltuieli au fost supuse conform legislației în vigoare. La poziția menționată, elaboratorul atestat de devize a inclus doar norma pentru materiale la lambriu, adică 1,1 la fiecare m2
Date:
15 Jun 2019, 11:30
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua! In caietul de sarcini pozitia 58, 59, 60 este indicat k=1.6 pentru tabla grosimea 0.8 mm, in WinCmeta coeficientul pentru tabla grosimea 0.5 mm este de 3.2, spuneti va rog unde de aplicat acest coeficient in locul coeficientului de 3.2 sau de creat un coeficient nou cu valoarea de 1.6 ? Va multumesc anticipat!
Answer (15 Jun 2019, 13:38):
Se aamplifică 3.2 cu 1,6.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.