Answer (27 May 2019, 16:21):
ANUNȚ DE PARTICIPARE
privind achiziționarea Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,,
prin procedura de achiziție
Licitație deschisă
1. Denumirea autorității contractante: IP Liceul teoretic ,,Mihai Stratulat,,
2. IDNO: 1012620009441
3. Adresa: r-nul Criuleni,s. Boșcana
4. Numărul de telefon/fax: 024870160
5. Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: liceu.boscana@gmail.com
6. Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP
7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Nu se aplică
8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor lucrări:
Nr. d/o Cod CPV Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință Valoarea estimată
(se va indica pentru fiecare lot în parte)
Lotul 1
1 45261910-6 Reconstrucția acoperișului blocurilor A și B la LT ,,Mihai Stratulat,,
proiect 1 Conform listei cantităților de lucrări (caietul de sarcini) 2146137.61
Valoarea estimativă totală 2146137.61
9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
1) Pentru toate loturile;
2) ___________________________________________________________________.
10. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite
11. Termenii și condițiile de executare solicitați: 3 luni de la data înregistrării contractului
12. Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020
13. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): Nu se aplică
(indicați da sau nu)
14. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): Nu se aplică
(se menționează respectivele acte cu putere de lege și acte administrative)
15. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație):
Nr. d/o Descrierea criteriului/cerinței Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/ cerinţei: Nivelul minim/
Obligativitatea
1 DUAE Semnat electronic Obligatoriu
2 Oferta Formularul F3.1. Semnat electronic Obligatoriu
3. Scrisoare de garanție bancară Formularul F3.2. Semnat electronic Da
4. Graficul de executare a lucrărilor
Formularul F 3.3.Original. Semnat electronic
( 3 luni de la semnarea contractului) Da
5. Declarație de neîncadrare în situațiile ce determină excluderea de la porocedura de atribuire Formularul F3.5. Semnat electronic Da
6. Declarație de conduită etică și neimplicarea în practice frauduloase și de corupere Formularul F3.6. Semnat electronic Da
7. Formularul informativ despre ofertant Formularul F3.7. Semnat electronic Da
8. Declarație privind obligațiile contractuale față de alți beneficiari Formularul F3.8. Semnat electronic Da
9 Declarație privind experiență similară Formularul F3.9. Semnat electronic Da
10. Declarație privind lista ultimilor lucrări principale executate în ultimul an de activitate în domeniu Formularul F3.10. Semnat electronic Da
11. Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului. Formularul F3.11. Semnat electronic Da
12. Declarație privind personalul de specialitate și /sau a experților pentru implimentarea contractului Formularul F3.12. Semnat electronic Da
13. Lista subcontractanților și părțile din contract, caresunt îndeplinite de ei. Formularul F3.13. Semnat electronic Da
14. Raportul financiar pe anii 2017, 2018. Copia, Semnat electronic Da
15. Devizele locale aferente ofertei Formularele 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitat în caietul de sarcini. Original, Semnat electronic Da
16. Certificat/Decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din registul de Stat al persoanelor juridice Copie , Semnat electronic Da
17. Demonstrarea accesului la personal/ un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui controlul al calităţii Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract. Semnat electronic Da
18. Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de bugetul public național Original Da
19. Manualul calității Copie. Semnat electronic. Da
20. Certificat de atestare tehnico- materială a dirigintelui de șantier, pe fiecare gen de activitate la procedura dată Copie. Semnat electronic. Da
21. Recomandări la contractele prezentate pentru
demonstrarea lucrărilor similare în ultimul an la institutii scolare Copie facturilor, proceselor verbale a lucrartilor executate, Semnat electronic Da
22. Disponibilitatea de bani lichizi (certificat de la banca comerciala) Original, Confirmata prin certificat bancar - minium 1 500 000 lei Da
23. Certificate de conformitate a materialelor (Tigla metalica, pelicula anticondensat, lemn, accesorii la acoperis) Copie, Semnat electronic. Da
24. Avizul Agenției de Supraveghere Tehnică
Formularul F3.15copia Semnat electronic
a)Procesul verbal de verificare a întreprinderii. Da
25. Perioada de garanție a lucrarilor Minium - 2ani, maxim- 10 ani. Semnat electronic Da
26. Informație privind asocierea Formularul F3.14 .Semnat electronic Da
LICHIDITATE FINANCIARĂ Minim 105%
27. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoana este autorizata sa asiste la deschiderea
ofertelor.
Da
28. Garantia de buna executare a contractului: 10% din suma contractului. Se constituie dupa desemnarea ofertei cistigatoare dar pina la semnarea contractului. a) Garanția de buna executare (emisă de o bancă comercială), ORIGINAL
Da
29. Locul desfasurarii lucrarilor Liceul Teoretic ,,Mihai Stratulat,,raionul Criuleni – lucrari de reparatie
Da
30. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi:
cel ma iscăzut preț
Da
31. Termenul contractului și modalitatea de achitare a lucrărilor:
Achitarea va avea loc în
II tranșe:
I - 75% din sumă în termen de 30 zile după recepționarea proceselor verbale finale a tuturor lucrarilor, II - 25% in limita alocarilor pentru anul 2020. Termenul de valabilitate a contractului - 31/12/2020.
Da
16. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrînse și al procedurii negociate), după caz nu se aplică
17. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): nu se aplică
18. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): _______________________________________________________________________________
19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: cel mai scăzut preț
21.Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: nu se aplică
Nr. d/o Denumirea factorului de evaluare Ponderea%
20. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- până la: [ora exactă] Informația o găsiți în SIA RSAP
- pe: [data] Informația o găsiți în SIA RSAP
21. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
22. Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 de zile
23. Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP
Ofertele întîrziate vor fi respinse.
24. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA “RSAP”.
25. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română
26. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu se aplică
(se specifică denumirea proiectului și/sau programului)
27. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;
Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md
28. Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respective (dacă este cazul): nu se aplică
29. În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: nu se aplică
30. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: nu a fost publicat un anunț de intenție
31. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: 24.05.2019
32. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic Se va utiliza/accepta sau nu
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare Se acceptă
sistemul de comenzi electronice Nu se acceptă
facturarea electronică Se acceptă
plățile electronice Se acceptă
33. Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu se aplică
(se specifică da sau nu)
34. Alte informații relevante: ______________________________________________________
Conducătorul grupului de lucru: Stavila Viorica L.Ș
Alt mod de a atașa caietul de sarcini în format Word nu am găsit.