1
Enquiry period
with 23.05.2019 08:26
to 03.06.2019 11:00
2
Bidding period
with 03.06.2019 11:00
to 07.06.2019 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 375 000 MDL
Period of clarifications: 23 May 2019, 8:26 - 3 Jun 2019, 11:00
Submission of proposals: 3 Jun 2019, 11:00 - 7 Jun 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea betonului pentru sectorul de drum de la cet. Candu Petru pînă la cet. Sitișca Ion pînă la drumul bisericii din Văsieni, conform deciziei Consiliului Sătesc Văsieni nr.6/7 din 29.11.2018
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6830, MOLDOVA, Ialoveni, s.Văsieni (r-l Ialoveni), rnul Ialoveni, s. Vasieni
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Candu
Contact phone
026844236
Purchase data
Date created
23 May 2019, 8:26
Date modified
12 Jun 2019, 12:09
Achizitii.md ID
21008292
CPV
44114000-2 - Beton
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
beton preparat
Budget: 375000.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_licitatie_deschisa_vasieni.docx
Bidding Documents
invitatia/anunt a licitatiei deschise pentru achiziționarea betonului pentru sectorul de drum de la cet. Candu Petru pînă la cet. Sitișca Ion pînă la drumul bisericii din Văsieni, conform deciziei Consiliului Sătesc Văsieni nr.6/7 din 29.11.2018
23.05.19 08:26
file.pdf file.pdf
Bidding Documents
invitatia/anunt a licitatiei deschise pentru achiziționarea betonului pentru sectorul de drum de la cet. Candu Petru pînă la cet. Sitișca Ion pînă la drumul bisericii din Văsieni, conform deciziei Consiliului Sătesc Văsieni nr.6/7 din 29.11.2018
23.05.19 08:34
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.