Status complete
Estimated value without VAT 700 000 MDL
Period of clarifications: 18 May 2019, 20:31 - 28 May 2019, 0:00
Submission of proposals: 28 May 2019, 0:00 - 4 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

FOI DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU COPII
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Web site
---
The contact person
Full name
o o
Contact phone
1
E-mail
Purchase data
Date created
18 May 2019, 10:33
Date modified
21 Jun 2019, 19:08
Estimated value (without VAT)
700 000 MDL
Achizitii.md ID
21008170
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str. M.Hâncu, 126, et. 4
Contract period
17 Jun 2019 20:25 - 13 Aug 2019 20:27
List of positions
1)
Title
FOI DE ODIHNĂ DE VARĂ PENTRU COPII CPV: 55200000-2 - Camping sites and other non-hotel accommodation
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Foaie
Documents of the procurement procedure
dih_duae_bunuri_18052019.docx
Bidding Documents
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
18.05.19 20:31
dih_duae_bunuri_18052019.semnat.pdf dih_duae_bunuri_18052019.semnat.pdf
Bidding Documents
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European, confirmat prin aplicarea semnăturii electronice
18.05.19 20:31
anunt_de_participare_di hincesti_18052019.docx
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor de odihnă de vară pentru copii în sezonul estival 2019, prin procedura de achiziție: LICITAȚIE PUBLICĂ, confirmat prin aplicarea semnăturii electronice
22.05.19 12:38
dih_documentatia_standard_bunuri_22052019.semnat.pdf dih_documentatia_standard_bunuri_22052019.semnat.pdf
Bidding Documents
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173 din 05 octombrie 2018, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
22.05.19 12:38
anunt_de_participare_di hincesti_18052019.semnat.pdf anunt_de_participare_di hincesti_18052019.semnat.pdf
tenderNotice
ANUNȚ DE PARTICIPARE privind achiziționarea foilor de odihnă de vară pentru copii în sezonul estival 2019, prin procedura de achiziție: LICITAȚIE PUBLICĂ
22.05.19 12:38
dih_documentatia_standard_bunuri_22052019.docx
Bidding Documents
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173 din 05 octombrie 2018
22.05.19 12:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaria Bobeica

Tender completed
Normalized price: 512 000 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Conform creteiului de atribuire aplicat: cel mai mic preț
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Agro-Tiras

Normalized price: 700 000 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications