Status Cancelled
Estimated value without VAT 320 000 MDL
Period of clarifications: 18 May 2019, 10:34 - 5 Jun 2019, 11:50
Submission of proposals: 5 Jun 2019, 11:50 - 14 Jun 2019, 12:50

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de proiectare a lucrărilor de reabilitare a rețelelor tehnologice interioare la stația de tratare a apei din mun. Ungheni
Information about the cancellation
The reason of cancellation
cancellation of an invalid procedure
Date of cancellation
3 Jun 2019, 11:51
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Națională nr. 7
Web site
---
The contact person
Full name
Ambros Alexandru
Contact phone
+37369141303
Purchase data
Date created
18 May 2019, 10:16
Date modified
3 Jun 2019, 11:51
Achizitii.md ID
21008167
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
20 May 2019, 15:26
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
1. Rog să precizați dacă la semnarea contractului atât raportul studiului geotehnic, cât și ridicarea topografică a rețelelor exterioare se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă. În caz că nu, e necesar ca lucrările de prospecțiuni topo-geodezice şi inginero-geologice să fie incluse în deviz; 2. Rog să precizați dacă la semnarea contractului se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă schema tehnologică a stației de epurare a apei; 3. Rog să precizați dacă la semnarea contractului se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă proiectul stației de epurare a apei pentru reabilitarea rețelelor interioare; 4. Rog să precizați dacă la semnarea contractului se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă date precum lungimea și consumul conductelor per fiecare zonă pentru reabilitarea acestora.
Answer (24 May 2019, 08:29):
Buna ziua! In urma analizei complexe a intrebarilor adresate, precizam urmatoarele: 1. Lucrarile de prospectiuni topo-geodezice si inginero-geologice urmeaza a fi indicate indevizul de cheltuieli de catre operatorul economic; 2. Schema tehnoologic se va pune la dispozitia operatorului economic de catre IM "APA-CANAL", intreprindere municipala a APL; 3. Proiectul statiei de epurare a apei pentru reabilitarea retelelor interioare va fi pus la dispozitia operatorului economic de catre IM "APA-CANAL"; 4. Datele despre lungimea si consumul conductelor per fiecare zona pentru reabilitarea acestora vor fi puse la dispozitie de IM 'APA-CANAL'.
Date:
21 May 2019, 16:07
Question's name:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Question:
Pe pagina tenderului ați indicat tipul procedurii de achiziție publică ca fiind prin COP, însă accesând lotul observăm că procedura dată va fi organizată prin licitație electronică, ceea ce contravine prevederilor art. 60, alin. (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Answer (21 May 2019, 17:42):
Bună ziua! Prin prezenta, vă comunicăm că Primăria mun. Ungheni a publicat anunțul de participare la COP în mod corect iar în cadrul SIA RSAP MTender licitația electronică a fost selectată în mod automat, respectîndu-se următoarele prevederi legale din Legea nr. 131 privind achizițiile publice (publicată în redacția nouă în Monitorul Oficial nr. 424 - 429 din 16 noiembrie 2018): art. 1 „licitație electronică - proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor prețuri..., permițînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare” art. 63 - licitația electronică. Aici se descrie amănunțit procesul de licitație electronică. În același context, HG nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, stabilește expres modul cum are loc procesul de licitație electronică în punctele 31-40. Articolul 60, alin. 1 din Legea nr. 131 la care faceti trimitere se referă la „parteneriatul pentru inovare”. Considerăm că norma invocată nu are nimic comun cu COP privind achiziționare servicii. Ca urmare, concursul prin cererea ofertelor de prețuri la bunuri și servicii, după noile modificări ale legii privind achizițiile publice, implică automat licitația electronică ca proces de lucru care este cu totul altceva de licitație deschisă ca procedură de achiziție disctinctă. Mai mult catît, puteți consulta și un specialist în acest sens la Agenția Achiziții Publice care vă va spune același lucru. Succese și așteptăm oferta dumneavoastră în cadrul COP!
Date:
21 May 2019, 17:51
Question's name:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Question:
În mesajul invocat supra s-a produs o eroare tehnică (vezi art. 63 alin. (1) din Legea 131/2015). Ca urmare, solicităm să operați modificările necesare sau să interveniți cu o replică aferentă subiectului dat.
Answer (22 May 2019, 08:35):
Buna ziua! Cu referire la intrebarea dumneavoastra si norma legala citata, precizez repeta ca licitatia electronica ca proces a fost selectata automata de administratorul paginii www.e-licitatie.md, nu de autoritatea contractanta. Vom incerca sa luam legatura cu administratia paginii web pentru a solutiona chestiunea in cauza!
Date:
22 May 2019, 17:26
Question's name:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Question:
Până-n prezent nu s-au făcut modificări. Clarificați situația.. în caz contrar, se va depune la ANSC o contestație a cărei obiect va fi depistarea încălcărilor dispozițiilor legale de către autoritatea contractantă din speță.
Answer (22 May 2019, 17:44):
Buna seara! Va rugam sa luati legatura cu doamna Cristina Bulgac, specialist superior la Agentia Achizitii Publice, telefon - 022 820 706 care monitorizeaza procedura in cauza. Am discutat in cursul zilei de azi si mi-a spus ca procedura data este corecta cu exceptia faptului ca nu am atasat documentatia standard potrivita, fapt care am adaugat-o ulterior in sistem.
Date:
23 May 2019, 17:44
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Până-n prezent nu ați oferit un răspuns pe marginea întrebării adresate la 20 mai 2019, 15:26 încălcând astfel prevederile art. 35 alin. (2) din Legea 131/2015.
Answer (3 Jun 2019, 11:49):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Date:
24 May 2019, 11:14
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Luând în considerare că recent s-a constatat faptul că în volumul de lucru vor intra și lucrările de prospecțiuni topo-geodezice şi inginero-geologice, termenii de execuție stipulați în pct. 11 al anunțului de participare devin anormal de restrânși. Rugăm să operați modificările necesare sau să interveniți cu o replică aferentă subiectului dat.
Answer (3 Jun 2019, 11:49):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Date:
24 May 2019, 11:18
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Analizând răspunsul acordat la 24 mai 2019, 08:29 solicităm să clarificați dacă e necesar ca operatorii economici, pe lângă documentele prevăzute în pct. 15 al anunțului de participare, să furnizeze și devizul de cheltuieli.
Answer (3 Jun 2019, 11:49):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Date:
24 May 2019, 11:33
Question's name:
Documentație inițială necesară pentru întocmirea ofertei
Question:
Prin prezenta, întru a fi în condiției să întocmim oferta, solicităm să puneți la dispoziția operatorilor economici documentele precum schema tehnologică a stației de epurare a apei, proiectul stației de epurare a apei pentru reabilitarea rețelelor interioare și datele despre lungimea și consumul conductelor per fiecare zonă pentru reabilitarea acestora. În caz contrar, încălcați prevederile art. 40 alin. (1) din Legea 131/2015.
Answer (3 Jun 2019, 11:49):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Date:
24 May 2019, 11:40
Question's name:
Date de contact
Question:
Rugăm să puneți la dispoziția operatorilor economici datele de contact ale reprezentantului Î.M. "APA-CANAL" DIN UNGHENI, în adresa căruia pot fi înaintate solicitări pe marginea chestiunilor cu aspect tehnic.
Answer (3 Jun 2019, 11:49):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Date:
24 May 2019, 18:41
Question's name:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Question:
Ca urmare a consultării cu specialistul AAP, s-a ajuns la concluzia că, autoritatea contractantă întru evitarea încălcării prevederilor art. 63 alin. (1) din Legea 131/2015 trebuie să selecteze un CPV aferent lucrărilor, atunci când inițiază și publică procedura de achiziție publică. Astfel, licitația electronică poate fi selectată la dorință. În acest sens, solicităm să publicați o nouă procedură urmând pașii prescriși supra. În cazul nerespectării dispoziției legale, urmează a fi depusă o contestație la ANSC.
Answer (3 Jun 2019, 11:50):
Din cele examinate, va fi efectuata licitatia din nou cu respectarea cerintelor inaintate!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.