Select the type of procedure
Commercial procurement
21008130
1
Enquiry period
with
17.05.2019 11:52
to 12.06.2019 13:22
to 12.06.2019 13:22
2
Bidding period
with
12.06.2019 13:22
to 17.06.2019 08:00
to 17.06.2019 08:00
3
Auction
with
18.06.2019 15:00
to 18.06.2019 15:09
to 18.06.2019 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
400 000 MDL
Period of clarifications:
17 May 2019, 11:52 - 12 Jun 2019, 13:22
Submission of proposals:
12 Jun 2019, 13:22 - 17 Jun 2019, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Servicii de promovare a brandului de țară Vinul Moldovei pe canalele digitale pentru anul 2019 (REPETAT)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 May 2019, 11:52
Date modified
11 Jul 2019, 14:28
Achizitii.md ID
21008130
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt semnat 1.pdf
anunt semnat 1.pdf
Documents history
-
anunt semnat 1.pdf
anunt semnat 1.pdf
ID: ebbecac4-c863-4c91-80a2-646f9d483da2
Bidding Documents
-
anunt semnat.pdf
anunt semnat.pdf
ID: ebbecac4-c863-4c91-80a2-646f9d483da2
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare
5.06.19 14:25
Date:
27 May 2019, 16:59
Question's name:
clarificari documente
Question:
Buna ziua, avem cateva intrebari pe care dorim sa le adresam:
1. Specificatia de pret f4.1 si f4.2 punctul 1.3/ Peste tot in descrierea plasamentului Ziua Națională a Vinului, KPI 80000 video view, Vernisajul Vinului de iarnă, Salon Divin, Oenoturism – KPI - câte 15000 video view per fiecare eveniment. In total 125 000 views. Insa f4.2 coloana 4. Cantitatea e 1 250 000. Va rog sa precizati care e cantitatea, daca e 1 250 000 atunci s-ar consuma tot bugetul numai pentru acest tip de placement.
2. in f4.2 punctul 1.10. puteti va rog sa specificati cel fel de lucrari de intretinere? este vorba de content management al site-ului sau e vorba si despre implicarea de adaugare o unor categorii noi pe site, redesign al celor vechi. DOrim sa intelegem mai exact pentru ca pentru content management e un cost si pentru lucrari de mentenanta tehnica e alt cost.
3. se completeaza doar wordul duae si documentatia stadard servicii mod si completat sau este necesar sa fie aparte completate si f4.1 si 4.2?
Answer (5 Jun 2019, 12:02):
Buna ziua,
IP Oficiul Național al Viei si Vinului, vine cu următoarele cocretizări:
1-Precizăm, că a fost efectuată o eroare de tipar, unde specificația tehnică deplină descrisă este corectă, iar cantitatea totala constituie: 125 000 (una sută douăzeci și cinci mii). Nota! Vă rugăm să luați în considerație aceste ajustări, iar în oferta de preț , formularul F 4.2, să ajustați col. 4, cu cantitatea, din 1 250 000 în 125 000.
2- Se vor efectua doar lucrari de completare/adăugare a informațiilor (content management). Mentenanța tehnică nu este inclusă în acesta procedura de achiziție. Contentul va fi oferit de către autoritatea contractantă.
3- În anunțul de participare, pct. 15, sunt enumerate documentele care trebuie sa fie completate/semnate și electronic/urcate. Și anume: formularul F3.1, F4.1,F4.2, DUAE ( se completeaza integral conform cerintelor indicate in document propriu zis) și se prezintă o Garanție pentru ofertă în mărime de 2 % din suma ofertei. ( modalitatea prezentării garantiei este descrisa in Anuntul de participare, pct.15). Totodata mentionam, ca Operatorul economic, este obligat sa întrunească cerințele solicitate, și în termen prestabilit (pînă la data termenului limita de depunere a ofertelor), care sunt stipulate în pct. 35 din Anuntul de participare din cadrul procedurii de achizitie.
Date:
28 May 2019, 13:21
Question's name:
clarificari specificatii tehnice
Question:
specificatia de pret f4.2 punctul 1.9.
Intrebarea noastra este daca noi vom receptiona conceptul de visual si vom purcede la adaptari si redimesionari a acestor 50 de banere sau pentru cele 4 campanii vom elabora conceptul de banner care ulterior va fi aprobat si vom redimensiona si adapta dupa.
Answer (5 Jun 2019, 13:22):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei si Vinului, vine cu următoarele răspunsuri:
1- Agentul economic va recepționa vizualul final al evenimentului, oferit de către autoritatea contractantă. Va fi doar necesar de animat și redimensionat, coordonînd în prealabil cu autoritatea contractantă. Adaptări și redimensionări vor fi pentru cele 4 campanii, în total maxim 50 de redimensionări.
Cu respect,
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK