Status complete
Estimated value without VAT 12 500 MDL
Period of clarifications: 16 May 2019, 16:38 - 3 Jun 2019, 10:00
Submission of proposals: 3 Jun 2019, 10:00 - 6 Jun 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Cacao pudră - maximum 20% unt de cacao, calculat în funcţie de greutatea substanţei uscate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
4 Jul 2019, 18:22
Estimated value (without VAT)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21008051
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
1 Jul 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Ambalat industrial în cutii a câte 100 gr, descrierea produsului imprimat pe ambalaj. HG RM 204 din 11.03.2009 CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_Semestru II
Bidding Documents
FDA, specificații, contract
16.05.19 16:38
DUAE PROD ALIM sem II
Bidding Documents
14 file
16.05.19 16:38
anunt_de_participare sem II
tenderNotice
6 file
16.05.19 16:38
Anexa nr. 3 lista instituțiile preșcolare
Bidding Documents
adrese
16.05.19 16:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL "Lovis Angro"

Normalized price: 12 333,33 MDL
Status: Disqualified

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Ofertă descalificată din următorul motiv: Agentul economic SRL ”Lovis Angro” a aplicat pe documentele încărcate pe platforma electronică cu semnătură nerecunoscută pe teritoriul Republicii Moldova. În urma verificării documentelor prin intermediul serviciului guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign) - msign.gov.md) s-a constat că semnătura este ”infirmă”. Pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică: - art. 32 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice: i) pe ofertele electronice este aplicată semnătura electronică. - pct. 121 din Hotărârea de Guvern nr. 986 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (MTender): Toate documentele ofertelor încărcate, precum și contractele rezultate în urma procedurii de achiziție urmează a fi semnate digital, utilizînd semnătura electronică avansată calificată. Conform datelor https://msign.gov.md/#/info/FAQ , la moment, în calitate de furnizor de semnătură electronica avansată recomandăm Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică, Agenția Servicii Publice și operatorii de telefonie mobilă (MoldCell și Orange). Verificarea documentelor semnate electronic este un aspect important şi presupune două aspecte: • verificarea faptului că documentele nu au fost modificate • verificarea validităţii certificatelor prin care a fost creată semnătura electronică Pentru a realiza acest lucru, este folosit serviciul guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign) - msign.gov.md) - un serviciu reutilizabil, furnizat la nivelul platformei tehnologice comune a Guvernului, care oferă un mecanism integrator, securizat şi flexibil de aplicare şi verificare a autenticităţii semnăturii electronice de către utilizatori.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BAGUETTE SRL

Tender completed
Normalized price: 12 456 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-39/2019 din 14.06.2019 s-a atribuit contractul de achiziție publică la acest lot potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications