Status complete
Estimated value without VAT 328 320 MDL
Period of clarifications: 16 May 2019, 12:21 - 21 May 2019, 10:00
Submission of proposals: 21 May 2019, 10:00 - 29 May 2019, 10:00
Auction start date: 30 May 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de organizare a alimentaţiei copiilor în tabăra de odihnă „Olimpieţ” (conform specificației tehnice anexate)
*Notă: serviciile date sunt scutite de T.V.A. în baza art.103 alin.(1) p.11) din Codul Fiscal nr. 1163-XIII din 24.04.1997.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
12 Jun 2019, 8:22
Estimated value (without VAT)
328 320 MDL
The minimum downward of the price
329 MDL
Achizitii.md ID
21008050
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantina taberei de odihnă ”Olimpieț”
Contract period
17 Jun 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare a alimentaţiei copiilor în tabăra de odihnă „Olimpieţ” CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare - servicii cantina Olimpiet
tenderNotice
4 file
16.05.19 12:21
documentatia_standard_cop bunuri si servicii - servicii cantina Olimpiet
Bidding Documents
FDA, specificații tehnice si de pret, contract
16.05.19 12:21
DUAE servicii cantina Olimpiet
Bidding Documents
14 file
16.05.19 12:21

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Î.M. APROVIZIONARE

Tender completed
Normalized price: 328 320 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-38/2019 din 30.05.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică, agentului economic ÎM ”Aprovizionare” potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications