1
Enquiry period
with 10.05.2019 14:29
to 22.05.2019 10:53
2
Bidding period
with 22.05.2019 10:53
to 03.06.2019 16:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 858 333 MDL
Period of clarifications: 10 May 2019, 14:29 - 22 May 2019, 10:53
Submission of proposals: 22 May 2019, 10:53 - 3 Jun 2019, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Renovarea capitală a secției chirurgie IMSP Spitalul Raional Cimișlia (dotarea cu utilaje, dispozitive medicale)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bul Stefan cel Mare, 12
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Buceatcaia
Contact phone
067488827
Purchase data
Date created
10 May 2019, 14:29
Date modified
20 May 2019, 10:53
Achizitii.md ID
21007915
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
an.173 documentația standart p.realizarea achizițiilor publice de bunuri-modif. 16.05.2019.doc
Bidding Documents
16.05.19 10:27
anunt_de_participare 10.05.2019 modificat.docx
Bidding Documents
16.05.19 10:27
anexa nr.1_177 duae 20.05.2019 modif.doc
Bidding Documents
20.05.19 10:53
Lampă portativă operații
Date:
14 May 2019, 16:31
Question's name:
Clarificare
Question:
Rugam sa oferiti valori aproximative in descrierea parametrilor tehnici. Indicarea valorilor fixe impiedica participarea opeartorilor economici la aceasta procedura. Multumim.
Answer (15 May 2019, 09:08):
Datele tehnice indicate nu sunt fixe. Concretizați vă rod întrebarea.
Dulap pentru medicamente
Date:
15 May 2019, 12:05
Question's name:
Indicati in denumirea lotului, nr lotului corespunzator
Question:
Va rugam sa adaugati in denumirea lotului si nr lotului corespunzator. Ex: Dulap pentru medicamente va rugam sa indicati in denumire - Lot 3. Dulap pentru medicamente
Answer (16 May 2019, 10:38):
în denumirea lotului (anexa nr.1) s-a indicat numărul lotului.
Dulap pentru medicamente
Date:
15 May 2019, 12:08
Question's name:
Necorespunderea anexei cu lista dispozitivelor din invitatie
Question:
In invitatie este idicat Lot 1 Pat multifunctional adulti si Lot 2 Pat multifunctional adulti cu saltea antidecubit. In anexa aceste pozitii sunt intr-un singur lot 1 si 1.1. La fel este si cu dulapurile, In invitatie si pe platforma sunt loturi diferite, in anexa e un singur lot cu cantitatea totala. Va rugam sa revizuiti si sa corectati anexa
Answer (16 May 2019, 10:44):
descrierea specificațiilor tehnice ale dispozitivelor medicale din anexa nr.1 s-a scimbat conform listei dispozitivelor din invitație
Dulap pentru medicamente
Date:
15 May 2019, 12:15
Question's name:
Lot 6 Mese pentru instrumente
Question:
Pe platforma este indicat un singur lot 4 buc, in anexa sunt 2 loturi diferite (cite 2 buc) cu dimensiuni diferite. Va rugam sa verificati corectitudinea dimensiunilor - 1200 si 1800 sunt lungimi foarte mari pentru mese de instrumente
Answer (16 May 2019, 15:32):
Anunț de participare: Lotul 6 Mese pentru instrumente, cantitatea -4 bucăți. Anexa nr. 1: Lotul NR.6 Mese pentru instrumente, cantitatea 4 bucăți. Dimensiunile de 1200mm și 1800mm sunt dimensiuni orientative
Lampă chirurgicală cu 1 satelit
Date:
15 May 2019, 17:13
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Buna ziua! In documente ne este specificat procentul garantei bancare solicitate. Va rugam respectuos sa introduceti valoarea acesta în anunțul publicat.
Answer (16 May 2019, 08:46):
Capitolul II FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA) 3. Pregătirea ofertelor 3.3Garanția pentru ofertă va fi în valoare de: 1,00%din valoare ofertei fară TVA. (an. 173.documentația standart p. realizarea achizițiilor publice de bunuri)
Date:
15 May 2019, 17:14
Question's name:
Garanție bancară
Question:
Bună ziua! În documente nu este specificat procentul garanției bancare solicitate. Vă rugăm respectuos să introduceți valoarea acesta în anunțul publicat.
Answer (16 May 2019, 08:45):
Capitolul II FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA) 3. Pregătirea ofertelor 3.3Garanția pentru ofertă va fi în valoare de: 1,00%din valoare ofertei fară TVA. (an. 173.documentația standart p. realizarea achizițiilor publice de bunuri)
Date:
16 May 2019, 11:27
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
Va rugam sa analizati preturile orientative care sunt acum pe piata la dispozitivele solicitate. Valoarea e subestimata. Chiar si cu adaosul de 30% cu care va permite legea sa achizitionati, tot nu o sa iesiti la valoarea reala a dispozitivelor.
Answer (16 May 2019, 17:11):
ca bază s-au luat prețurile de piață orientative la dispozitivele solicitate
Date:
16 May 2019, 14:38
Question's name:
Parametrii tehnici
Question:
La pozitia masa de operatie ce se are in vedete la urmatoarele descrieri -Suport cot? -suport-umar? -suport picoare? -suport torace? Si pretul estimativ e pre mic la parametri mesei
Answer (16 May 2019, 15:44):
Sunt accesorii necesari pentru masă de operații solicitată
Date:
16 May 2019, 15:47
Question's name:
Garanție bancară
Question:
Buna ziua, va rugam sa specificati daca garantia bancara poate fi facuta prin transfer la contul institutiei. Daca da, indicati datele bancare
Answer (16 May 2019, 16:44):
Capitolul II FIȘA DE DATE A ACHIZIȚIEI (FDA) 3.Pregătirea ofertelor pct. 3.2 Garanția pentru ofertă : forma garanției a) Oferta va fi însoțită de o Garanție pentru ofertă emisă de o bancă comercială conform formularului F3.2 din secțiunea a 3-a Formulare pentru depunerea ofertei.
Date:
16 May 2019, 15:54
Question's name:
Lot 6 Mese pentru instrumente
Question:
Va rugam sa va apreciati cu marimile. In anexa sunt indicate cite 2 buc cu diferite marimi. Ori faceti subloturi 6.1 si 6.2 ori faceti specificatii tehnice pentru un singur lot. Nu poate fi marime orientativa 1200 sau 1800. Nici mesele de birou nu au asa dimensiuni. Masutele pentru intrumente sunt mai mici
Answer (16 May 2019, 17:25):
Dimensiunile orientative sunt mărimile meselor pentru instrumente, necesare secției chirurgie, fiind incuse într-un singur lot:LOTUL nr. 6 Mese pentru instrumente-4 buc.
Date:
16 May 2019, 16:01
Question's name:
Garanţia de bună execuţie a contractului 15%
Question:
Garanţia de bună execuţie a contractului majoritatea o pun 5% este o eroare?
Answer (16 May 2019, 16:36):
Lege Nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, art.68 Garanția pentru ofertă și garanția de bună execuție. alin. (12) Cuantumul garanției de bună execuție a contractului nu trebue să depășească 15 % din valoarea de deviz a contractului de achiziții publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.