Select the type of procedure
Commercial procurement
21007641
1
Enquiry period
with
25.04.2019 17:02
to 07.05.2019 13:30
to 07.05.2019 13:30
2
Bidding period
with
07.05.2019 13:30
to 17.05.2019 13:30
to 17.05.2019 13:30
3
Auction
with
18.05.2019 14:00
to 18.05.2019 15:28
to 18.05.2019 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
235 440 MDL
Period of clarifications:
25 Apr 2019, 17:02 - 7 May 2019, 13:30
Submission of proposals:
7 May 2019, 13:30 - 17 May 2019, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Mobilier de birou pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Apr 2019, 17:02
Date modified
25 Jun 2019, 16:05
Achizitii.md ID
21007641
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Scaune oficiu pentru necesitățile Inspectoratului de Poliție Telenești.Scaune oficiu
Budget: 26670.0 MDL
Complete
Lot nr. 2 - Fotolii din piele rotative pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției.Fotoliu VIRE
Budget: 16670.0 MDL
Complete
Lot nr. 3 - Fotolii din piele rotative pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției.Fotoliu rotativ Manager (confort) ECO30
Budget: 17500.0 MDL
Complete
Lot nr. 4 - Fotolii din piele rotative pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției.
Budget: 25000.0 MDL
Complete
Lot nr. 5 - Scaune oficiu pentru necesitățile Sectoarelor de poliție ale Inspectoratelor de Poliție.Scaune oficiu
Budget: 149600.0 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat (6).pdf
anunț de participare.semnat (6).pdf
tenderNotice
anunț de participare
25.04.19 17:02
Fotolii din piele rotative pentru necesitățile Inspectoratului General al Poliției.Fotoliu VIRE
Date:
27 Apr 2019, 19:06
Question's name:
технический рисунок
Question:
Необходимо для реализации заявленной мебели фото готовой продукции . спасибо
Answer (2 May 2019, 17:05):
Caiet de sarcini a fost modificat!
Date:
2 May 2019, 08:39
Question's name:
DUAE
Question:
Buna dimineata, plasati va rog documentele de procedura si DUAE, Multumim anticipat!
Answer (2 May 2019, 16:27):
Buna ziua! Toate documentele pentru participare la procedura de achiziție, sunt atașate la fiecare lot în parte, inclusiv nși DUAE!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK