1
Enquiry period
with 25.04.2019 13:38
to 15.05.2019 08:46
2
Bidding period
with 15.05.2019 08:46
to 22.05.2019 08:46
3
Auction
with 23.05.2019 15:00
to 23.05.2019 15:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 65 000 MDL
Period of clarifications: 25 Apr 2019, 13:38 - 15 May 2019, 8:46
Submission of proposals: 15 May 2019, 8:46 - 22 May 2019, 8:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică a aparatelor de condiționare a aerului

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
The contact person
Full name
Peștereanu Nina
Contact phone
+37322025907
Purchase data
Date created
25 Apr 2019, 13:31
Date modified
7 May 2019, 9:52
Achizitii.md ID
21007623
CPV
50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Technical Specifications
-
25.04.19 13:38
Date:
7 May 2019, 09:52
Question's name:
LISTA DOCUMENTELOR
Question:
BUNA ZIUA CARE ESTE LISTA DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU A DEPUNE OFERTA
Answer (7 May 2019, 13:46):
Buna ziua. În caietul de sarcini este clar stipulat ca în prețul Ofertei urmează a fi incluse toate cheltuielile legate de folosirea autoturnului, a alpiniștilor şi a serviciilor de transport, si totodata respectind cerintele serviciilor obligatorii, care necesită a fi efectuate în timpul deservirii tehnice a climatizoarelor de tip split. Deci documente aferente in afara de oferta nu au fost solicitate. O zi buna.
Date:
7 May 2019, 14:33
Question's name:
LISTA DOCUMENTELOR
Question:
va multumim mult o zi reusita
Answer (13 May 2019, 08:46):
-
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.