Status Cancelled
Estimated value without VAT 135 038 MDL
Period of clarifications: 23 Apr 2019, 16:04 - 3 May 2019, 11:00
Submission of proposals: 3 May 2019, 11:00 - 15 May 2019, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea formularelor statistice pentru a. 2019

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Întru operarea modificărilor solicitate de către operatorii economici, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru ajustarea documentației cu solicitările operatorii economici.
Date of cancellation
2 May 2019, 16:06
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
23 Apr 2019, 16:04
Date modified
2 May 2019, 16:06
Achizitii.md ID
21007545
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Forma 39/e
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Cerere de produse sanguine
Budget: 750.0 MDL
Cancelled
Reţete nr.1
Budget: 750.0 MDL
Cancelled
Hîrtie pentru prafuri
Budget: 520.0 MDL
Cancelled
Formular nr.4- diet
Budget: 1200.0 MDL
Cancelled
Analiza generală de sînge
Budget: 2000.0 MDL
Cancelled
Foaie de prescripție medicală
Budget: 1000.0 MDL
Cancelled
Analiza generală de sînge
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Trimitere la examenul biochimic
Budget: 3000.0 MDL
Cancelled
Fişa de programare la medic
Budget: 1050.0 MDL
Cancelled
Rețete nr.3
Budget: 2250.0 MDL
Cancelled
Formular nr.20-diet
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Certificat pentru salariu
Budget: 375.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Bon de comanda - livrare
Budget: 2550.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Formular nr.13- diet
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Fișa personală MR – 2
Budget: 335.0 MDL
Cancelled
Formular nr.6- diet
Budget: 50.0 MDL
Cancelled
Formular nr.15- diet
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Formular nr.19-diet
Budget: 60.0 MDL
Cancelled
Formular nr.6- secție
Budget: 220.0 MDL
Cancelled
Adeverința medicală
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Scorul Barthel
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Darea de seama p/u medicamente
Budget: 1000.0 MDL
Cancelled
Formular nr.18- diet
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Etichete
Budget: 1668.0 MDL
Cancelled
Bon de comanda livrare personal
Budget: 1667.0 MDL
Cancelled
Formular nr.21- diet
Budget: 100.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Certificat despre angajare
Budget: 45.0 MDL
Cancelled
Formular nr.17- diet
Budget: 1200.0 MDL
Cancelled
Factura cerința nr.434
Budget: 456.0 MDL
Cancelled
Ordin de deplasare
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Meniuri (Formular 8 diet)
Budget: 400.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Formular nr. 16- diet
Budget: 150.0 MDL
Cancelled
Formular nr.417 mex (cartela)
Budget: 400.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Formular nr.14- diet
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Formular pentru hemotransfuzie
Budget: 125.0 MDL
Cancelled
Formular nr.11- diet
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Fișa de naștere
Budget: 6000.0 MDL
Cancelled
Formular nr.24 - ms
Budget: 70.0 MDL
Cancelled
Registru de mentenanță
Budget: 450.0 MDL
Cancelled
Formular nr.434 - mec
Budget: 480.0 MDL
Cancelled
Formular nr.5- diet
Budget: 200.0 MDL
Cancelled
Fișa medical personală
Budget: 2400.0 MDL
Cancelled
Formular nr.12- diet
Budget: 1200.0 MDL
Cancelled
Zilnic 003/e
Budget: 4800.0 MDL
Cancelled
Adeverință medicală
Budget: 80.0 MDL
Cancelled
Fișa UPU 7 pag.
Budget: 25000.0 MDL
Cancelled
Date:
24 Apr 2019, 15:49
Question's name:
UN LOT
Question:
Vă rugăm respectuos sa faceti această achiziție într-un singur lot! Toate fac parte din servicii tipografice.
Answer (25 Apr 2019, 16:41):
Grupul de lucru a examinat solicitarea Dvs și Vă comunică că, la perfectarea cerințelor s-a condus de articolul nr. 7 a Legii 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice”, și anume: lit(a) - utilizarea eficientă a banilor publici şi lit.(c) - asigurarea concurenţei efective. Suplementar Vă comunicăm că, în cazul care vor apărea mai multe solicitări de a forma un singur lot, grupul de lucru va examina posibilitatea de creare un singur lot, privind achiziționarea formularelor statistice.
Date:
24 Apr 2019, 15:55
Question's name:
DUAE
Question:
Anexați vă rog DUAE-ul și Anunțul de participare in format Word!
Answer (25 Apr 2019, 16:31):
Privind transmiterea în format electronic a Anunțului și DUAE, Vă rugăm să transmiteți adresa electronică pe Email - imspscmb@gmail.com, pentru a fi transmise documentele solicitate.
Date:
25 Apr 2019, 18:12
Question's name:
UN LOT.
Question:
Suntem deacord cu agentul economic care a solicitat sa fie un singur lot. Cu atit mai mult ca nu credem ca vor fi utilizati banii publici ineficien, avand in vedere incheierea a mai multor contracte si volumul de lucru care il va avea grupul de lucru pentru examinare. Cerem respectuos posibilitatea de a face achiziti dintr-un singur lot. Multumim
Answer (2 May 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a decis de a anula procedura dată, întru operarea unor modificări în cerințele tehnice solicitate. După anularea procedurii va examina posibilitatea creării unui singur lot, conform solicitărilor parvenite din partea operatoriilor economici.
Date:
26 Apr 2019, 08:40
Question's name:
Specificatii tehnice
Question:
Specificatii tehnice la foarte multe pozitii ori lipsesc ori nu sunt depline.Pozițiile 26,51,52,58,59,60,63,64,65,69,71pînă la 117,119-120-121-122-124-126-127-128-129-130-131-132, rog respectuos să adăugați detaliile necesare pentru a putea face calculele corecte, tip hîrtie( ziar, offset), gr,pag/foi?
Answer (2 May 2019, 15:59):
Grupul de lucră Vă comunică că, a examinat solicitarea Dvs privind neconformitățile în cerințele tehnice stipulate. Erorile menționate au fost admise la etapa perfectării documentației în format electronic. Luând în considerație faptul că, întru înlăturarea erorilor menționate este necesar o perioadă de timp, grupul de lucru a decis în temeiul art. 71 a Legii nr. 131 din 03.07.2015 „privind achizițiile publice” și pct. 38.1. a Documentației standard - de a anula procedura dată întru conformarea documentației cu solicitările operatorii economici
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.