Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
260 840 MDL
Period of clarifications:
23 Apr 2019, 14:58 - 29 Apr 2019, 11:00
Submission of proposals:
29 Apr 2019, 11:00 - 6 May 2019, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Rechizite de birou pentru a. 2019
Information about the cancellation
The reason of cancellation
SRL”Oficiu Service”n-a prezentat document de calificare solicitat – Specificația de preț ( Formularul F.4.2). Certificatul de efectuare sistematică a plății impozitelor, contribuțiilor, prezentat de către SRL”Oficiu Service” la ziua desfășurării COP nu era valabil. Ca urmae grupul de lucru a decis de a anula procedura COP în temeiul art. 71 alin. 1 lit (c) a Legii nr.131 din 03.07.2015 - niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
23 May 2019, 13:08
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Apr 2019, 14:58
Date modified
23 May 2019, 13:08
Achizitii.md ID
21007538
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK