1
Enquiry period
with 19.04.2019 16:56
to 07.05.2019 17:00
2
Bidding period
with 07.05.2019 17:00
to 14.05.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 616 413,78 MDL
Period of clarifications: 19 Apr 2019, 16:56 - 7 May 2019, 17:00
Submission of proposals: 7 May 2019, 17:00 - 14 May 2019, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Renovarea acoperișului IMSP,,Centrul de sănătate Strășeni” din mun. Strășeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-36-30
Purchase data
Date created
19 Apr 2019, 16:56
Date modified
25 Apr 2019, 13:48
Achizitii.md ID
21007455
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
19.04.19 16:56
duae.docx
Bidding Documents
22.04.19 08:12
documentatia_standard_lucrari.pdf documentatia_standard_lucrari.pdf
Bidding Documents
25.04.19 13:48
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
25.04.19 13:48
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
25.04.19 13:48
Renovarea acoperișului IMSP,,Centrul de sănătate Strășeni” din mun. Strășeni
Date:
19 Apr 2019, 16:59
Question's name:
deviz si caiet de sarcini
Question:
nu gasesc caietul de sarcini
Answer (19 Apr 2019, 17:13):
Recomandăm să examinați mai atent toate documentarele achiziției.
Date:
24 Apr 2019, 14:49
Question's name:
documentele procedurii de achizitie
Question:
Buna ziua! Spuneti va rog ce aveti in vedere prin Schema de încadrare și salarizare a personaluilui angajat? Nu este suficient formularul F.3.12 privind personalul angajat si certificatele de atestare profesionala? Va multumesc!
Answer (25 Apr 2019, 10:40):
Formularul (F3.12) este pentru personalului ingineresc și administrativ, iar schema de încadrare a personalului de specialitate în întreprindere, care se propune pentru executarea contractului atribuit, se prezintă în forma de tabelă, care va conține următoarea informație: 1. Numele, prenumele angajatului. 2.Funcția deținută. 3. Studii de specialitate/gradul de calificare. 4.Vechumea în muncă. 5.Numărul certificatului de atestare. 6.Salariul lunar, conform ordinului pe întreprindere.
Date:
24 Apr 2019, 15:58
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Poziția 40 CE31C - Denumirea lucrărilor este greșită.
Answer (25 Apr 2019, 10:59):
Lista cu cantități de lucrări (deviz), este elaborat în baza proiectului de execuție, conform desenelor de execuție de către proiectant, poziția 40 reflectă lucrarea la streșenul acoperișului.
Date:
25 Apr 2019, 11:24
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Vă rugăm, să vă uitați în Secțiunea 2. Formularul de deviz Nr.1 - Lista cu cantitățile de lucrări prezentată de către Dvs. pe platformă Poziția 40 este relatată astfel 40 CE31C !!! WARTO#Ж POLA UTRACONA W WYNIKU USZKODZENIA !!!
Answer (25 Apr 2019, 13:53):
Documentele de atribuire au fost modificate, recomandăm să examinați.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.