Status complete
Estimated value without VAT 150 000 MDL
Period of clarifications: 15 Apr 2019, 11:08 - 21 Apr 2019, 15:00
Submission of proposals: 21 Apr 2019, 15:00 - 10 May 2019, 20:00
Auction start date: 13 May 2019, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Participanții la procedura de achiziție pot fi prestatorii de servicii de instruire și formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normativeîn vigoare, în domeniul prestării serviciilor de învățământ, educație, formare și dezvoltare profesională.
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.

Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:

1. Gestiunea foilor de calcul. Introducerea datelor, seriilor. Validarea datelor. Modificarea conținutului celulelor. Formatarea condiționată.
2. Efectuarea calculelor. Introducerea formulelor. Adrese relative și absolute ale celulelor.
3. Utilizarea funcțiilor standard.: Funcțiile statistice: MIN, MAX, AVERAGE, ș.a. Funcțiile logice: IF, SUMIF, COUNTIF.
4. Utilizarea funcțiilor standard.: Funcții de căutare: VLOOKUP și HLOOKUP. Funcții financiare: FV, PMT, RATE, NPER.
5. Sistemul de gestiune al graficelor: Crearea diagramelor. Tipuri de diagrame. Modificarea caracteristicilor diagramei. Copierea diagramelor în alte aplicații MS OFFICE.
6. Gestiunea datelor. Formulare. Sortarea şi filtrarea datelor. Crearea filtrelor avansate. Crearea subtotalurilor. Tabele de asociere: PivotTable şi ChartTable.
7. Consolidarea datelor: Corelarea foilor de calcul. Consolidarea datelor din mai multe foi și registre de calcul.
8. Schimbul de date între aplicații.
9. Crearea șabloanelor.
10. Protejarea datelor.
- să elibereze fiecărui participant document confirmativ (certificat) privind participarea în cadrul instruirii;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire;
- să asigure cu suport logistic și informațional necesar bunei desfășurări a instruirilor.

Cerințe față de formatori:
- certificare/atestare MO Excel;
- experiență practică în domeniul utilizării MO Excel: minim 3 ani.

Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri.

Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 150000 MDL
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Balmuș
Contact phone
022266050
Purchase data
Date created
15 Apr 2019, 10:15
Date modified
17 May 2019, 11:48
Estimated value (without VAT)
150 000 MDL
The minimum downward of the price
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21007249
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Contract period
13 May 2019 18:00 - 30 Dec 2019 18:00
List of positions
1)
Title
Servicii de formare profesională în domeniul tehnologii informaționale de calcul: MO Excel CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Ora
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Technical Specifications
Documentul conține principalele cerințe înaintate față de obiectul achiziției, corepsunzătoare loturilor.
19.04.19 15:00
documentație standard.docx
Bidding Documents
19.04.19 15:00
duae_cerințele autorității contractante.pdf duae_cerințele autorității contractante.pdf
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European completat de către Autoritatea Contractantă.
19.04.19 15:00
duae pentru completare de către ofertanți.doc
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European (în format editabil) spre completare și prezentare de către ofertanți.
19.04.19 15:00
anunţul de participare.docx
tenderNotice
ANUNŢ DE PARTICIPARE privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților prin procedura de achiziție: COP
19.04.19 15:00
Lot documents
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
A se vedea specificațiile tehnice specifice lotului.
19.04.19 15:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Proactive Consulting

Tender completed
Normalized price: 111 250 MDL
Status: Winner

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: A întrunit condițiile anunțului de participare, precum și a câștigat licitația electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DAD CONSULTING PLUS SRL

Normalized price: 118 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications