Public procurement
21007249
Servicii de formare profesională în domeniul drept şi administrare publică
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
100 000 MDL
Period of clarifications:
15 Apr 2019, 11:08 - 21 Apr 2019, 15:00
Submission of proposals:
21 Apr 2019, 15:00 - 10 May 2019, 20:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Participanții la procedura de achiziție pot fi prestatorii de servicii de instruire și formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normative în vigoare, în domeniul prestării serviciilor de învățământ, educație, formare și dezvoltare profesională.
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.
Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale Nr. 181 din 25.07.2014 (Dispoziţii generale; Principii, reguli şi responsabilităţi; Bugetul public naţional; Procesul bugetar; Monitoringul financiar, Controlul financiar şi audilul public extern; Restricţii, penalităţi şi răspunderea juridică);
2. Legea cu privire la actele normative Nr. 100 din 22.12.2017 (Dispoziţii generale; Categoria actelor normative; Activitatea de legiferare; Structura şi conţinutul actului normativ; Intrarea în vigoare, înregistrarea, evidenţa şi sistematizarea actelor normative; Procedurile tehnice aplicabile actelor normative; Interpretarea actelor normative; Aplicarea în timp a actului normativ; Monitorizarea implementării prevederilor actelor normative şi reexaminarea actelor normative; Elaborarea actelor normative cu privire la încheierea, suspendarea, denunţarea sau stingerea tratatelor internaţionale);
3. Legea privind achiziţiile publice Nr. 13 1 din 03.07.2015 şi Regulamentele pe tipuri de proceduri de achiziţii (Dispoziţii generale; Reglementarea de stat a achiziţiilor publice; Participanţii la procedurile de achiziţie publică; Date de calificare şi criterii de atribuire; Publicitatea şi transparenţa; Cerinţele principale privind procedura de achiziţie publică; Procedurile de achiziţie publică; Derularea procedurii de achiziție publică; Contractul de achiziţii publice. Darea de seamă privind procedura de achiziţie publică. Conflictul de interese;
4. Soluţionarea litigiilor şi răspunderea juridică;
5. Codul muncii - prevederi generale privind retribuirea muncii; Prevederi de bază ale reglementării raporturilor de muncă şi a altor raporturi legate nemijlocit de acestea;
6. Cadrul normativ privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar: Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Legea nr.271/2018 pentru modificarea unor acte legislative - valorile de referinţă aplicabile la determinarea salariului de bază pentru luna decembrie 2018 (Art. XXIX.) şi Legea bugetului de stat - prin care se aprobă valoarea de referinţă aplicabilă pe anul respectiv; Hotărîrea Guvernului nr. 1231/2018 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”.Hotărîrea Guvernului nr. 1234/2018 „Privind condiţiile de salarizare a personalului din instituţiile de învăţămînt care funcţionează în regim de autogestiune financiar-economică”.
Cerințe față de ofertant:
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.
Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în drept și/sau științe administrative;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.
Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
- teste grilă.
Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.
Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale Nr. 181 din 25.07.2014 (Dispoziţii generale; Principii, reguli şi responsabilităţi; Bugetul public naţional; Procesul bugetar; Monitoringul financiar, Controlul financiar şi audilul public extern; Restricţii, penalităţi şi răspunderea juridică);
2. Legea cu privire la actele normative Nr. 100 din 22.12.2017 (Dispoziţii generale; Categoria actelor normative; Activitatea de legiferare; Structura şi conţinutul actului normativ; Intrarea în vigoare, înregistrarea, evidenţa şi sistematizarea actelor normative; Procedurile tehnice aplicabile actelor normative; Interpretarea actelor normative; Aplicarea în timp a actului normativ; Monitorizarea implementării prevederilor actelor normative şi reexaminarea actelor normative; Elaborarea actelor normative cu privire la încheierea, suspendarea, denunţarea sau stingerea tratatelor internaţionale);
3. Legea privind achiziţiile publice Nr. 13 1 din 03.07.2015 şi Regulamentele pe tipuri de proceduri de achiziţii (Dispoziţii generale; Reglementarea de stat a achiziţiilor publice; Participanţii la procedurile de achiziţie publică; Date de calificare şi criterii de atribuire; Publicitatea şi transparenţa; Cerinţele principale privind procedura de achiziţie publică; Procedurile de achiziţie publică; Derularea procedurii de achiziție publică; Contractul de achiziţii publice. Darea de seamă privind procedura de achiziţie publică. Conflictul de interese;
4. Soluţionarea litigiilor şi răspunderea juridică;
5. Codul muncii - prevederi generale privind retribuirea muncii; Prevederi de bază ale reglementării raporturilor de muncă şi a altor raporturi legate nemijlocit de acestea;
6. Cadrul normativ privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar: Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar; Legea nr.271/2018 pentru modificarea unor acte legislative - valorile de referinţă aplicabile la determinarea salariului de bază pentru luna decembrie 2018 (Art. XXIX.) şi Legea bugetului de stat - prin care se aprobă valoarea de referinţă aplicabilă pe anul respectiv; Hotărîrea Guvernului nr. 1231/2018 „Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar”.Hotărîrea Guvernului nr. 1234/2018 „Privind condiţiile de salarizare a personalului din instituţiile de învăţămînt care funcţionează în regim de autogestiune financiar-economică”.
Cerințe față de ofertant:
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.
Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în drept și/sau științe administrative;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.
Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
- teste grilă.
Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Apr 2019, 10:15
Date modified
17 May 2019, 11:48
Estimated value (without VAT)
100 000 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21007249
MTender ID
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Contract period
13 May 2019 18:00 - 30 Dec 2019 18:00
List of positions
1)
Title
Servicii de formare profesională în domeniul drept şi administrare publică
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Documents history
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Technical Specifications
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Technical Specifications
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Technical Specifications
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Technical Specifications
Technical Specifications
Documentul conține principalele cerințe înaintate față de obiectul achiziției, corepsunzătoare loturilor.
19.04.19 15:00
documentație standard.docx
Documents history
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Bidding Documents
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Bidding Documents
Bidding Documents
19.04.19 15:00
duae_cerințele autorității contractante.pdf
duae_cerințele autorității contractante.pdf
Documents history
-
duae_cerințele autorității contractante.pdf
duae_cerințele autorității contractante.pdf
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Bidding Documents
-
duae.doc
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European completat de către Autoritatea Contractantă.
19.04.19 15:00
duae pentru completare de către ofertanți.doc
Documents history
-
duae pentru completare de către ofertanți.doc
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
Bidding Documents
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
Bidding Documents
Documentul Unic de Achiziții European (în format editabil) spre completare și prezentare de către ofertanți.
19.04.19 15:00
anunţul de participare.docx
tenderNotice
ANUNŢ DE PARTICIPARE privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților prin procedura de achiziție: COP
19.04.19 15:00
Lot documents
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Documents history
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: a472ce21-6abb-4f4c-a3ec-85e40c28952319.04.19 15:00Technical Specifications
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: a472ce21-6abb-4f4c-a3ec-85e40c28952315.04.19 11:08Technical Specifications
A se vedea specificațiile tehnice specifice lotului.
19.04.19 15:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK