1
Enquiry period
with 09.04.2019 16:09
to 15.04.2019 16:30
2
Bidding period
with 15.04.2019 16:30
to 18.04.2019 16:30
3
Auction
with 19.04.2019 15:00
to 19.04.2019 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT 552 970,29 MDL
Period of clarifications: 9 Apr 2019, 16:09 - 15 Apr 2019, 16:30
Submission of proposals: 15 Apr 2019, 16:30 - 18 Apr 2019, 16:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrari de reparatie a drumului zona zimbrului din s.Lapusna, r.Hincesti, conform caietul de sarcini.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3431, MOLDOVA, Hînceşti, s.Lăpuşna, LAPUSNA
Web site
---
The contact person
Full name
Viktoriia Vyntuliak
Contact phone
06797479772
Purchase data
Date created
9 Apr 2019, 16:09
Date modified
25 Apr 2019, 14:47
Achizitii.md ID
21007053
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini drum.pdf caiet de sarcini drum.pdf
Bidding Documents
Denumirea lucrarilor.
9.04.19 16:09
Date:
9 Apr 2019, 16:28
Question's name:
Documentatia
Question:
Anuntul de participare nu este atasat cu documentele care trebuie sa le prezentam pentru achizitia respectiva. Adaugati-l va rog. Multumim anticipat. (la fel si DUAE si documentatia standard)
Answer (12 Apr 2019, 10:52):
Documentele care trebuie prezentate pentru achizitie: - Oferta; - Formularele nr.3,5,7; - Certificat de inregistrare; - Licenta de activitate; - Anexa la licenta; - Informatii generale despre ofertantă; - Asigurarea personalului de specialitate; - Asigurare cu tehnica in domeniu, tehnica cu utilaj, echipament; - Raport financiar; - Certificat de la FISC privind lipsa datoriilor; - Avizul inspectiei de Stat in constructii.
Date:
9 Apr 2019, 16:36
Question's name:
documentatia standart
Question:
Ne comunicati unde putem gasi documentatia standard pentru procedura de achizitie (lista documentelor obligatorii)?
Answer (12 Apr 2019, 10:52):
Documentele care trebuie prezentate pentru achizitie: - Oferta; - Formularele nr.3,5,7; - Certificat de inregistrare; - Licenta de activitate; - Anexa la licenta; - Informatii generale despre ofertantă; - Asigurarea personalului de specialitate; - Asigurare cu tehnica in domeniu, tehnica cu utilaj, echipament; - Raport financiar; - Certificat de la FISC privind lipsa datoriilor; - Avizul inspectiei de Stat in constructii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.