Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 9 Apr 2019, 14:24 - 14 Apr 2019, 9:00
Submission of proposals: 14 Apr 2019, 9:00 - 9 May 2019, 17:00
Auction start date: 10 May 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Web site
---
The contact person
Full name
Pirau Valentina
Contact phone
069071826
Purchase data
Date created
9 Apr 2019, 12:10
Date modified
10 Apr 2019, 8:34
Estimated value (without VAT)
1 500 000 MDL
The minimum downward of the price
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21007028
Type of procedure
Procedură de valoare mică (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Contract period
16 May 2019 14:20 - 30 Dec 2019 14:20
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37 CPV: 79900000-3 - Miscellaneous business and business-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf
Evaluation Criteria
documentatia standart
9.04.19 14:24
anunt_de_participare proiectare.docx
Evaluation Criteria
Anunt de participare
10.04.19 08:22
caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
10.04.19 08:22
The history of the auction
View auction
Lucrari de proiectare
Date:
9 Apr 2019, 20:57
Question's name:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Question:
Pe pagina tenderului ați indicat tipul procedurii de achiziție publică ca fiind prin COP, însă accesând lotul observăm că procedura dată va fi organizată prin licitație electronică, ceea ce contravine prevederilor art. 60, alin. (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Lucrari de proiectare
Date:
9 Apr 2019, 21:21
Question's name:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Question:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că termenul solicitat de prestare a serviciilor variază într-un mod totalmente diferit, precum urmează: În anunțul de participare este indicat: 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați – în decurs de 35 zile din momentul semnării contractului 15.6. Termenul de elaborare a proiectului – 60 zile din momentul semnării contractului În caietul de sarcini este indicat: 12. Termenul de elaborare a proiectului de execuție – 120 zile din momentul semnării contractului Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications