1
Enquiry period
with 04.04.2019 17:47
to 19.04.2019 15:00
2
Bidding period
with 19.04.2019 15:00
to 25.04.2019 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 256 834 MDL
Period of clarifications: 4 Apr 2019, 17:47 - 19 Apr 2019, 15:00
Submission of proposals: 19 Apr 2019, 15:00 - 25 Apr 2019, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

45 pers.x 214 zile = 9630 zile/pers.
Pregătirea şi acordarea zilnică a alimentaţiei în formă de prînzuri calde de la 12-00 pînă la 15-00.
1.Programul de activitate a întreprinderii de alimentaţie publică este de 214 zile calendaristice (începînd cu 01.05.2019 pînă la 30.11.2019 inclusiv).

2.Meniul aproximativ pe o
săptămână:

Prînzuri din 4-5 feluri:
– felul întîi (250 gr. pentru o persoană);
– felul doi (garnir 200 gr. pentru o persoană şi bucate din carne sau peşte nu mai puţin de 75 gr. pentru o persoană);
– băutură (ceai, compot, lapte, chefir) – 200 gr. pentru o persoană);
– coptură proaspătă nu mai puțin de 75 gr. pentru o persoană.
Cantitatea pîinii trebuie să fie nu mai puţin de 200 gr. pentru o persoană.
Numărul de calorii - nu mai puţin de 1500

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Independenței, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
11 Apr 2019, 12:15
Estimated value (without VAT)
256 834 MDL
Achizitii.md ID
21006901
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantina prestatorului de servicii
Contract period
1 May 2019 03:00 - 31 Dec 2019 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (raionul ”Pămînteni”) CPV: 55510000-8 - Canteen services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare - servicii cantina
tenderNotice
5 file
4.04.19 17:47
documentatia_standard_SERVICII CANTINA
Bidding Documents
37 file
4.04.19 17:47
DUAE servicii cantina
Bidding Documents
14 file
4.04.19 17:47
modificat - documentatia_standard_servicii-LP
Bidding Documents
modificat formularul-tip (Ordinul MF nr.174)
9.04.19 11:48
modificat - anunt_de_participare - servicii cantina
tenderNotice
modificare la p.15 și p.20
9.04.19 11:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.R.L. CRASTEIA-AURICA

Normalized price: 256 834 MDL
Status: Winner
Reason: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-27/2019 din 25.04.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la lotul nr. 1 agentului economic , SRL Crasteia-Aurica potrivit clasamentului și criteriului cel mai bun raport calitate-preţ și respectarea tuturor cerințelor de calificare, cu punctajul acumulat 95 de puncte.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications