Select the type of procedure
Commercial procurement
21006734
1
Enquiry period
with
01.04.2019 09:17
to 09.04.2019 08:00
to 09.04.2019 08:00
2
Bidding period
with
09.04.2019 08:00
to 13.04.2019 10:00
to 13.04.2019 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Completed. Signing the contract
Estimated value without VAT
1 374 231,72 MDL
Period of clarifications:
1 Apr 2019, 9:17 - 9 Apr 2019, 8:00
Submission of proposals:
9 Apr 2019, 8:00 - 13 Apr 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Completed. Signing the contract
Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuției lucrărilor. f) Termenul de garanție a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepției lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanție de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoțesc, nu corespund cerințelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menționate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spațiile goale fiind completate cu informația solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuției lucrărilor. f) Termenul de garanție a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepției lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanție de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoțesc, nu corespund cerințelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menționate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spațiile goale fiind completate cu informația solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
1 Apr 2019, 9:17
Date modified
24 Apr 2019, 14:03
Achizitii.md ID
21006734
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lucrări de reparație capitală în cadrul IET nr. 40; IET nr. 104; IET nr. 91; IET nr. 96
Budget: 1374231.72 MDL
Complete
Documents of the procurement procedure
anunț de participare reparație iet nr.40,nr.104, nr.91, nr.96.pdf
anunț de participare reparație iet nr.40,nr.104, nr.91, nr.96.pdf
Bidding Documents
1.04.19 09:23
96.rtf cs.rtf
Documents history
-
96.rtf cs.rtf
ID: 1721589e-ffd2-4207-aadd-e4d04ee55bd6
Bidding Documents
-
96.rtf cs.rtf
ID: 1721589e-ffd2-4207-aadd-e4d04ee55bd6
Bidding Documents
Bidding Documents
1.04.19 10:38
caiet de sarcini iet 40.rtf
Documents history
-
caiet de sarcini iet 40.rtf
ID: 463dcd19-a9a4-4498-92a4-7de425a98d32
Bidding Documents
-
91.rtf cs.rtf
ID: 463dcd19-a9a4-4498-92a4-7de425a98d32
Bidding Documents
Bidding Documents
1.04.19 10:38
caiet de sarcini iet 104.rtf
Documents history
-
caiet de sarcini iet 104.rtf
ID: e555986c-2d81-4377-9603-0328e177d2c1
Bidding Documents
-
caiet de sarcini iet 104.rtf
ID: e555986c-2d81-4377-9603-0328e177d2c1
Bidding Documents
Bidding Documents
1.04.19 10:38
91.rtf cs.rtf
Documents history
-
91.rtf cs.rtf
ID: f0c005f8-a3d6-483e-ab0b-f19033d358c7
Bidding Documents
-
caiet de sarcini iet 40.rtf
ID: f0c005f8-a3d6-483e-ab0b-f19033d358c7
Bidding Documents
Bidding Documents
1.04.19 10:38
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK