Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
120 000 MDL
Period of clarifications:
21 Mar 2019, 15:47 - 26 Mar 2019, 16:00
Submission of proposals:
26 Mar 2019, 16:00 - 29 Mar 2019, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Calculator de birou asamblat 6 unităţi, cu specificaţia tehnică
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procesul-verbal nr. 4 IGFPP/19
al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii
al Institutului de Genetică, Fiziologie și Protecție a Plantelor
mun. Chişinău, str. Pădurii 20 05.04.2019
Au fost prezenţi la şedinţă:
Preşedintele comisiei:
- Larisa ANDRONIC – directorul institutului, dr.
Membrii comisiei:
Vladimir TODIRAŞ – director adjunct pentru activitate ştiinţifică;
Ion BÎCEC - director adjunct pentru activitate administrativă
Svetlana SÎCI - economist şef ,
Galina Ungurean - contabil şef
Invitaţi:
Dumitru JELEV – Inginer superior, dr. şt.
ORDINEA DE ZI:
Examinarea ofertelor de preţ prezentate în baza INVITAŢII PUBLICE din 01.04.2019 pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou .
S-A EXAMINAT:
Grup de lucru a examinat ofertele de preţuri pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou prezentate de „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA).
S-A DECIS:
Grup de lucru propune respingere ofertelor de preţuri prezentate de către „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA) pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou, din motivul nerespectării specificaţiilor tehnice indicate în caietul de sarcini a IGFPP.
1. Larisa ANDRONIC _______________
2. Vladimir TODIRAŞ ________________
3. Svetlana SÎCI _______________
4. Galina Ungureanu _______________
5. Ion BÎCEC _______________
6. Dumitru JELEV _______________
al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii
al Institutului de Genetică, Fiziologie și Protecție a Plantelor
mun. Chişinău, str. Pădurii 20 05.04.2019
Au fost prezenţi la şedinţă:
Preşedintele comisiei:
- Larisa ANDRONIC – directorul institutului, dr.
Membrii comisiei:
Vladimir TODIRAŞ – director adjunct pentru activitate ştiinţifică;
Ion BÎCEC - director adjunct pentru activitate administrativă
Svetlana SÎCI - economist şef ,
Galina Ungurean - contabil şef
Invitaţi:
Dumitru JELEV – Inginer superior, dr. şt.
ORDINEA DE ZI:
Examinarea ofertelor de preţ prezentate în baza INVITAŢII PUBLICE din 01.04.2019 pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou .
S-A EXAMINAT:
Grup de lucru a examinat ofertele de preţuri pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou prezentate de „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA).
S-A DECIS:
Grup de lucru propune respingere ofertelor de preţuri prezentate de către „BTS Pro” în sumă de 118497,0 lei (fără TVA) şi Xpert PC în sumă de 127788,0 lei (fără TVA) pentru achiziţionarea calculatoarelor de birou, din motivul nerespectării specificaţiilor tehnice indicate în caietul de sarcini a IGFPP.
1. Larisa ANDRONIC _______________
2. Vladimir TODIRAŞ ________________
3. Svetlana SÎCI _______________
4. Galina Ungureanu _______________
5. Ion BÎCEC _______________
6. Dumitru JELEV _______________
Date of cancellation
5 Apr 2019, 12:55
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Padurii 20
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Mar 2019, 15:47
Date modified
5 Apr 2019, 12:55
Achizitii.md ID
21006435
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Calculator de birou asamblat 6 unităţi, cu diferite specificaţii tehnice
Budget: 120000.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK