Select the type of procedure
Commercial procurement
21006394
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
914 972 MDL
Period of clarifications:
21 Mar 2019, 11:53 - 31 Mar 2019, 10:00
Submission of proposals:
31 Mar 2019, 10:00 - 3 Apr 2019, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de salubrizare a cimitirului evreiesc din Republica Moldova
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Doga nr.4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Mar 2019, 11:53
Date modified
13 May 2019, 21:28
Achizitii.md ID
21006394
MTender ID
CPV
77300000-3 - Servicii pentru horticultură
Type of procedure
Licitație deschisă
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de salubrizare a cimitirului evreiesc din Republica Moldova
Budget: 914972.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
22 Mar 2019, 09:15
Question's name:
Documentatia
Question:
Incarcati va rog formularul Specificatiei tehnice si Specificatiei de pret in format Word, completat de autoritatea Dvs, dupa cum il solicitati in p.4 si 5. Mersi anticipat.
Answer (24 Mar 2019, 21:12):
a se vedea documenția standart atașată F4.1 și F.4.2 și caietul de sarcini
Date:
23 Mar 2019, 12:01
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Spuneti va rog norma la poz 10 din caietul de sarcini ca nu este clar.
Answer (25 Mar 2019, 12:23):
La pozitia nr.10 din caietul de sarcini: Transport 8 ture (2 ture pe saptamina)x12 (luni) x8ore.
Date:
25 Mar 2019, 08:41
Question's name:
Documentatia
Question:
Am solicitat in format WORD la voi e atasat in format PDF unde nici nu este completat.
Answer (25 Mar 2019, 12:14):
Am atasat documentatia standard in format WORD. Completati spatiile ce se refera la ofertant
Date:
25 Mar 2019, 12:53
Question's name:
Documentatia
Question:
Ca autoritate contractanta sunteti obligat sa prezentati documentele completate de Dvs. Mie nu imi este clar ce doriti la formularul tehnic referitor la servicii de salubrizare. Va rog mult sa oferiti informatia completa pentru a evita contestarea documentelor de atribuire pe care nu doriti sa le faceti, iar de la operatori le cereti. Ori o excludeti cu totul din documentatie si nu mai apar intrebari.
Answer (27 Mar 2019, 12:29):
Stimati Domni, Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă este indicată în caietul de sarcini. Codul CPV deasemnea este inidcat în anunțul de participare. De asemneni Vă informăm că potrivit pct.19 a Documentației standard - 19.1. Pentru a stabili conformitatea serviciilor cu cerinţele documentelor de atribuire, ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, dovezi documentare ce atestă faptul că serviciile se conformează condiţiilor de prestare, specificaţiilor tehnice şi standardelor specificate în Capitolul IV 4. 19.2. Pentru a demonstra conformitatea tehnică a serviciilor propuse, cantităţilor propuse şi a termenelor de prestare, ofertantul va completa Formularul Specificaţii tehnice (F4.1) și Specificaţii de preț (F4.2). De asemenea, ofertantul va include documentație de specialitate, desene, extrase din cataloage şi alte date tehnice justificative, după caz.
Aditional atasam formularele 3, 5, 9 care atesta devizele cu calulele estimative a serviciilor solicitate. Sper să Vă fie de ajutor
Date:
25 Mar 2019, 14:31
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Aplicati normal la poz 10 va rog.
Answer (27 Mar 2019, 12:20):
Reinteram la pozitia nr.10 din caietul de sarcini: solicitam sa fie transportate frunze, gunoi , crengi mici a cîte cel puțin 2 ture pe saptamina, prin urmare 8 ture pe luna, din care deducem 96 ture pentru 12 luni, în limita durate a timpului de muncă de 8 ore.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK