SERVICII DE ALIMENTARE PENTRU ALIMENTAREA COPIILOR DIN CADRUL TO ”POIENIȚA VESELĂ” ȘI TO ”ALUNELUL”
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
*** Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 6 schimburi câte 12 zile / schimb pe perioada estivală a anului 2019.
începând cu data de 05.06.2019 - 25.08.2019 pentru 500 copii și 58 lucrători pentru 72 zile
**** Respectiv: 558 persoane (pentru fiecare schimb) x 72 zile = 40176 porții x 91,00 lei /zi cu TVA = 3656016, 00 lei. Fără TVA-3046680,00 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 91,00 lei/zi/elev(copil) cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cel mai bun raport calitate-preț.
Servicii de alimentare pentru elevi din cadrul taberei de odihnă ”Alunelul”
*** Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 6 schimburi câte 12 zile / schimb pe perioada estivală a anului 2019.
începând cu data de 05.06.2019 - 25.08.2019, pentru 200 copii și 29 lucrători pentru 72 zile.
**** Respectiv: 229 persoane (pentru fiecare schimb) x 72 zile = 16488 porții x 91,00 lei/ zi cu TVA = 1500408,00 lei. Fără TVA-1250340,00 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 91,00 lei/zi/elev (copil) cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cel mai bun raport calitate-preț.
Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică
pentru executarea contractului.
1. Operatorii economici vor respecta meniul – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 91,00 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și ai operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 3 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific, fără dotare - nu mai mult de 1 oră. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic). (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.)
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. Responsabilitatea pentru reparația utilajului tehnologic, inventarului din blocul alimentar și depozite pe tot parcursul perioadei estivale, se pune pe seama operatorului economic de semnat câștigător.
11. Operatorul economic își asumă responsabilitatea pentru reparația utilajului și inventarului în blocul alimentar și depozitele pe tot parcursul perioadei estivale. La sfârșitul sezonului estival operatorul economic în baza procesului verbal predă administrației taberelor utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru ( confirmat prin scrisoare de garanție).
-
anunț modificat.pdf
anunț modificat.pdf
ID: 6d707e70-1d43-4030-9a2a-b3eb297eb04b
Bidding Documents
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 6d707e70-1d43-4030-9a2a-b3eb297eb04b
Bidding Documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
SRL Premium-Prod
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
ISAP"Bucuria-el
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.