1
Enquiry period
with 15.03.2019 15:30
to 05.04.2019 09:08
2
Bidding period
with 05.04.2019 09:08
to 15.04.2019 00:08
3
Auction
with 15.04.2019 14:55
to 15.04.2019 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 174 375 MDL
Period of clarifications: 15 Mar 2019, 15:30 - 5 Apr 2019, 9:08
Submission of proposals: 5 Apr 2019, 9:08 - 15 Apr 2019, 0:08
Auction start date: 15 Apr 2019, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 4 Tonometru (tensiometru) pentru nevăzători, vorbitor de limba rusă și/sau română
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Nicoleta Zaporojan
Contact phone
022 88 43 25
Purchase data
Date created
15 Mar 2019, 13:54
Date modified
28 Mar 2019, 14:20
Estimated value (without VAT)
174 375 MDL
The minimum downward of the price
1 743,75 MDL
Achizitii.md ID
21006258
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 May 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
Portabil, Pompă electrica integrate Manșetă integral din cauciuc, Tonometrul și manșeta separate, Tubul pentru aer din cauciuc, Limite de măsurare minim 0-40 maxim 280-300 mmHg, Eroare nu mai mare de 3 mmHg, Stocarea datelor: ≥50 măsurări, Sonora – vorbitor de limba rusă și/sau română, (anunțarea cifrelor tensiunii arteriale sistolice și diastolice), Baterii alcaline, Conectare la sursa 220V, 50 Hz, Ecranul să fie poziționat orizontal cu înclinație nu mai mult de 45°; să fie iluminat. Butoanele să fie proeminente, ușor tactibile pentru nevăzători și slab văzători. Accesorii: manșetă pentru adulți, universal (standard), baterii, adaptor (cablu) la rețea, geantă. *Declarație care certifică că toate echipamentele sunt neutilizate și corespund cu Specificațiile și cerințele tehnice ale echipamentului licitat - original–confirmat prin semnătura electronica a Ofertantului. * Instrucțiune sau pliant - în limba rusă și instrucțiune de utilizare cu prezentarea traducerii în limba de stat la momentul livrării - copie confirmată prin semnătura electronica participantului. *Certificat ISO 13485 de la producător - copie - confirmată prin semnătura electronica participantului *Declarație de conformitate și/sau certificate de calitate și/sau CE - Copie - confirmată prin semnătura electronica participantului. *Declarație care certifică că toate echipamentele sunt neutilizate și corespund cu specificațiile și cerințele tehnice ale echipamentului licitat - original–confirmat prin semnătura electronica participantului. *Instrucțiune sau pliant - în una din limbile de circulație internațională (rusa/engleza) și instrucțiune de utilizare cu prezentarea traducerii în limba de stat la momentul livrării - copie confirmată prin semnătura electronica participantului. *Declarație emisă de producător sau furnizor prin care să certifice termenul de garanție pentru echipament, nu mai mic de 12 luni din data livrării echipamentului - original sau copie – confirmat prin semnătura electronica participantului. *La livrare să fie prezente: Instrucțiune de utilizare (în limba de stat sau rusă); Certificatul de garanție; Actul metrologic. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 279.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3. duae model - copy.semnat.pdf 3. duae model - copy.semnat.pdf
Bidding Documents
28.03.19 13:59
lista de bunuri pentru sia rsap_modificat 27.03.2019.xlsx
Bidding Documents
28.03.19 13:59
2. anunt de participare_modificat 27.03.2019.semnat.pdf 2. anunt de participare_modificat 27.03.2019.semnat.pdf
Bidding Documents
28.03.19 13:59
3. duae model - copy.doc
Bidding Documents
28.03.19 13:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Tetis International Co. SRL

Normalized price: 127 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC Distribuitor Prim SRL

Normalized price: 127 000,75 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SA Tehoptimed

Normalized price: 155 077,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Romedcom

Normalized price: 170 190 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei din 06.08.2019 în conformitate cu prevederile pct. 6.2 din FDA (fișa de date a achiziției) au fost desemnate cîștigătoare următoarele oferte
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications