1
Enquiry period
with 15.03.2019 15:30
to 05.04.2019 09:08
2
Bidding period
with 05.04.2019 09:08
to 15.04.2019 00:08
3
Auction
with 15.04.2019 14:00
to 15.04.2019 14:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 110 160 MDL
Period of clarifications: 15 Mar 2019, 15:30 - 5 Apr 2019, 9:08
Submission of proposals: 5 Apr 2019, 9:08 - 15 Apr 2019, 0:08
Auction start date: 15 Apr 2019, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 2 Proteze auditive retroauriculare, cu amplificare medie-majora
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Nicoleta Zaporojan
Contact phone
022 88 43 25
Purchase data
Date created
15 Mar 2019, 13:54
Date modified
28 Mar 2019, 14:20
Estimated value (without VAT)
110 160 MDL
The minimum downward of the price
1 101,60 MDL
Achizitii.md ID
21006258
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 May 2019 00:00 - 31 Dec 2019 00:00
List of positions
1)
Title
"Durata lansarii pe piața mondiala (anul lansării): nu mai mult de 5 ani. Ieşirea maximal: 134 dB şi mai mult . Câştigul maximal: 75dB şi mai mult. Nivelul de zgomot: Nu mai înalt sau egal cu 23 dB pentru oricare microfon în parte care sunt în componenta aparatului auditiv. Limita inferioară a diapazonului frecvenţial: <=200 Hz. Limita superioara a diapazonului frecvenţial: >5500 Hz. Coeficientul distorsiunelor armonice (de indicat valoarea): Nu mai mare de 5%. Numarul canalelor de prelucrare numerica a sunetului (pentru adulți): Nu mai puţin de 6. Metoda de programare: Computerizată Bobina telefonică de inducţie: prezentă Accesoriile unui set: PA – 1 buc. Baterie “Zinc-Air”-12 buc. Obligator 1 olivă individuală pentru fiecare proteză (eliberată în termen nu mai mare de 21 de zile după prezentarea pacientului în cabinetul de protezare a Vînzătorului pentru luarea amprentei). Reglarea protezei obligatoriu: Pe perioada garanției reglarea gratuită a aparatului fiecare 3 luni (dupa datele audiogramei). Termenul de garanţie: 24 luni (din data eliberarii aparatului la pacient de către medic). Confecţionarea olivelor- gratuit. Ajustarea gratuită a olivelor la fiecare 4 luni în caz de necesitate. Schimbarea aparatului în caz de defect. Cerințe de certificare: *Declarație care certifică că toate echipamentele sunt neutilizate și corespund cu Specificațiile și cerințele tehnice ale echipamentului licitat - original–confirmat prin semnătura electronica Ofertantului. * Instrucțiune sau pliant - în limba de stat și în limba rusă și instrucțiune de utilizare cu prezentarea traducerii în limba de stat și în limba rusă la momentul livrării - confirmată prin semnătura electronica a participantului. *Certificat de la producător ce atestă calitatea produsului ISO 13485 valabil - copie confirmată prin semnătura electronica a Participantului. *Certificat CE sau declarație de conformitate CE în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite – valabil - -copie- confirmată prin semnătura electronica a participantului. * Prezența experienței clinice a produsului de minimum 1 an -copie- confirmată prin ştampila electronica a participantului; * Certificat despre prezenţa în Republica Moldova - a centrului autorizat de deservire a aparatelor auditive ale companiei participante echipat cu utilajul necesar si specialiști de profil, sau contract cu un operator economic care are asemenea centru – copie, confirmat prin semnătura electronica a Participantului. * Certificat de corespundere a standardelor IEC 118-0 - copie confirmată prin semnătura electronica a Participantului. " CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 80.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
3. duae model - copy.semnat.pdf 3. duae model - copy.semnat.pdf
Bidding Documents
28.03.19 13:59
lista de bunuri pentru sia rsap_modificat 27.03.2019.xlsx
Bidding Documents
28.03.19 13:59
2. anunt de participare_modificat 27.03.2019.semnat.pdf 2. anunt de participare_modificat 27.03.2019.semnat.pdf
Bidding Documents
28.03.19 13:59
3. duae model - copy.doc
Bidding Documents
28.03.19 13:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC Distribuitor Prim SRL

Normalized price: 92 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sirexton

Normalized price: 92 800 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei din 06.08.2019 în conformitate cu prevederile pct. 6.2 din FDA (fișa de date a achiziției) au fost desemnate cîștigătoare următoarele oferte
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Acustmed

Normalized price: 137 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications