Select the type of procedure
Commercial procurement
21006148
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
347 908 MDL
Period of clarifications:
13 Mar 2019, 9:35 - 22 Mar 2019, 18:49
Submission of proposals:
22 Mar 2019, 18:49 - 27 Mar 2019, 19:19
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Demontarea acoperișului vechi, deteriorat, efectuarea lucrarilor de întărire a rezistentei, pregătirea și montarea acoperișului nou conform necesităților din caietul de sarcini și proiectului propriu-zis
Information about the cancellation
The reason of cancellation
In corespundere cu art. 44, alin 3, art. 17, alin 10, art. 7, art. 41 din legea 131 din 03.07.2015 privin Achizitiile publice, si pentru a nu induce in eroare operatorii economici prin modificari si completari la procedura de achizitie
Date of cancellation
20 Mar 2019, 18:50
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Mar 2019, 9:35
Date modified
20 Mar 2019, 18:50
Achizitii.md ID
21006148
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Procedură de valoare mică (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reconstrucția acoperișului gimnaziului nr. 65 din s. Condrița, mun. Chișinău
Budget: 347908.0 MDL
Cancelled
Date:
19 Mar 2019, 11:32
Question's name:
Invitatie
Question:
1. La punctul 12 din cerintele de calificare se solicita formularu f3.11, f3.10 care nu corespunde cu denumirea din documentatia standard.
Answer (20 Mar 2019, 18:49):
Mersi pentru informatie, am constat si noi mai multe incalcari, fapt pentru ce procedura va fi anulata si initiata in cel mai scurt timp
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK