Status Suspended
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 13 Mar 2019, 8:49 - 25 Mar 2019, 11:30
Submission of proposals: 25 Mar 2019, 11:30 - 1 Apr 2019, 11:30
Auction start date: 2 Apr 2019, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Beton rutier BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
The contact person
Full name
Poiata Valeriu
Contact phone
022 41-30-41
Purchase data
Date created
12 Mar 2019, 16:04
Date modified
14 Mar 2019, 9:26
Estimated value (without VAT)
750 000 MDL
The minimum downward of the price
750 MDL
Achizitii.md ID
21006138
Type of procedure
Procedură de valoare mică (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or.Singera str.31 august nr.22
Contract period
3 Apr 2019 08:00 - 30 Dec 2019 08:47
List of positions
1)
Title
Beton BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3) CPV: 44100000-1 - Construction materials and associated items
Quantity: 800.0
Unit of measurement: Metru cub
Documents of the procurement procedure
The history of the auction
View auction
Beton rutier BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3)
Date:
14 Mar 2019, 09:26
Question's name:
Beton rutier BCR 3.5
Question:
dati detalii despre marca betonului BCR 3.5
Answer (15 Mar 2019, 10:45):
Beton rutier clasa BcR 3, BcR 3.5, BcR 4, Bcr 4.5 Structurile rutiere a caror strat superior este formata din beton de ciment se incadreaza in categoria structurilor rutiere rigide. În general, imbracamintile rutiere se realizeaza sub forma unor dale din beton cu o grosime variabila (functie de solicitarile de trafic) de 18-25 cm. Dalele vor trebui neaparat sa aibe rosturi longitudinale si transversale de contractie si dilatatie Principala caracteristica a betoanelor rutier este rezistenta caracteristica la incovoiere. O alta caracteristica importanta este gradul de gelivitate, In prepararea betoanelor rutiere retetele de beton cuprind: agregate de cariera de o anumita forma si cu anumite caracteristici ( grad de uzura Los Angeles, coeficient de gelivitate, rezistenta la rupere din compresiune, sfaramare din soc etc), tip de ciment care sa indeplineasa conditiile de rezistenta mare la rupere si contractie redusa (in practica cu rezistente mecanice medii si priza lenta pentru a preveni pericolul de fisurare din contractia betonului in perioada de intarire. aditivi superplastifianti si aditivi antrenori de aer (acesta vcreea “bule de aer” care vor antrena partile fine cimentul in interiorul masei de beton, crescand peliculizarea agregatelor) armari disperse cu fibre de polietilena Avantajele fata de structurile rutiere elestice: rezistente mecanice mai mari - suporta mai bine traficul greu rezistente mai bune la uzura si la actiunea intemperiilor la temperaturi ridicate sub actiunea traficului greu, la franari si accelerari dese nu apar deformatiile imbracamintii (valuriri si fagase) grad de rugozitate ridicat, chiar in conditii de ploaie se asigura conditii de siguranta in trafic nu sunt sensibile la actiunea carburantilor sau a lubrifiantilor astfel incat sunt indicate la realizarea parcarilor (mai multa informatie o gasiti pe google)
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications